Discussion utent:Scroscolis

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Mape "Friûl inte Europe" (magle verde)[modifiche il codiç]

Mandi, alore che mape e jè une rote di marons che a vêle savûde no la varés nencja fâte... Jo o vevi cirît di seguî i cunfins dal Patriarcjât di Aquilee però e mi coventave une mape dal Friûl intal timp de Vignesie... O ai vjodût chê cjartine, ma coventarés miei cence scrits. In dut câs par vie dal copyright no si pues publicâ se jè da une altre bande. Disin che e à di jessi une robe tô. Cuant che tu as comedât cîr di cjargâlu al puest dal chel atuâl.

Pe la storie de vichipedie par talian... no sai ce dì, jo soi iscrit da scuasit vot agns e no ai mai sintît une robe dal gjenar... ma mi soi necuârt che son dome i aministradôrs a jessi monis... il problem l'è che "comandin" lôr... Se ti covente altri torne a scrivî inte mê pagjine. Mandi!

PS Mi displâs che ti an blocât, cîr di no vê scontris direts cun lôr. Ti ai comedât un pôc la tô pagjine utent, personalizale come tu vuelis!--Gianmarco139 (discussioni) 29 di Mai 2015 a lis 21:42 (UTC)

Altre robe, par plasé, cuant che tu scrif alc intune discussion dopre la firme. In cheste pagjine che ai creât jo ti displee: Jutori:Firme. --Gianmarco139 (discussioni) 30 di Mai 2015 a lis 00:04 (UTC)

Mandi, ti informi che la mape dai "vêrs cunfins storics dal Friûl" a je robe mê, duncje no dâ cuintri a nissun copyright, tu puedis lassale o se no ripristinâ che di G.A. Capellaris... --Scroscolis (discussioni) 5 di Jug 2015 a lis 18:33 (UTC)

Vignesie Julie[modifiche il codiç]

Bundì! Se tu tu scrivis che la Vignesie Julie no e je une regjon istoriche-gjeografiche, tu as di azonzi cualchi font super partes, parcè che al è un argoment delicât; une regjon o e je istoriche-gjeografiche o e je aministrative e la Vignesie Julie no e je une regjon aministrative.--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:34 (UTC) p.s., nancje a mi plâs la Vignesie Julie :-), ma o vin di jessi, apont, super partes--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:41 (UTC)

Tocaibon, o stoi fevelant di chest--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:34 (UTC)

Se tu vuelis, al va ben, par cumò, scrivi nome regjon come tu as fat--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:44 (UTC)

Mah, jo o cîr di sei il plui pussibil super partes (o ai cirût ancje di zontâ il sarvignanês, como part da "Vignesie Julie" (viodût c'al ere part dal Küstenland austriac) ta pagjine taliane, ma l'admin Shivanayarana censore/scancele ogni me pizul contribût) ma la "Vignesie Julie" a je une invenzion e vonde...che e font/assimile 2 regjons istorichis-gjeografichis: il Friûl e la Istrie! Cemût puedie esisti une regjon istoriche-gjeografiche che unìs, o miôr, si sorepon (e anule!) 2 regjons istorichis-gjeografichis??? E po: ancje la "Venezia Tridentina" e la "Venezia Euganea" a son regjons istorichis-gjeografichis? Bisugne sei obietîfs apont! --Scroscolis (discussioni) 25 di Jug 2015 a lis 20:00 (UTC)

Ancje mo Vignesie Julie[modifiche il codiç]

A coventin fontis che no a sedin di part. Par plasê, o ài capît che o sin furlans, ma cheste e je une enciclopedie, no un sît sul campanilisim furlan! --Udine2812 (discussioni) 26 di Jug 2015 a lis 11:47 (UTC)

Tocaibon, ce crodistu di chest?--Udine2812 (discussioni) 26 di Jug 2015 a lis 11:47 (UTC)
Ma ce campanilism furlan? Cheste a je realtât ogjetive...alore si è ancje campaniliscj istrians? Ti fâs notâ che la acezion di Vignesie Julie (intant che Venezia Tridentina e Venezia Euganea a son stadis bielzà dismenteadis!) tai atuâi teritoris che j faserin part cumò in Slovenie e Cravuazie no esist! Dome ca continue a jessi cheste invenzion iredente (chest al è!) ancjemò tal 2015. P.S.: sul discors dai campanilisims "vinizianjulians" la pagjine taliane mi pâr che no scherze! ;) Scroscolis (discussioni) 26 di Jug 2015 a lis 12:19 (UTC)
Il non al è stât inventât intun colp di Ascoli, chest al è verissim, ma la regjon e à une sô Storie e une sô tradizion. Ancje se deman o scomençarìn a clamâ il Friûl Venit doi, al restarà simpri une regjon storiche. Sul campanilisim julian, o puedìn controlâ e gambiâ lis informazions; no o mi jeri mai visât.--Udine2812 (discussioni) 26 di Jug 2015 a lis 13:11 (UTC)
La storie e la tradizion di cheste regjon no je comune, ma a je chê dal Friûl di une bande e chê da Istrie di chê altre...no esist une storie e tradizion "vinizian-juliane" o "juliane"! Se tal Venit e tal Trentin-Sud Tirôl lis altris 2 invenzions ascolianis Venezia Euganea e Venezia Tridentina a son disparidis da la memorie za di unevore di ains e se compagn al è sucedût tai teritoris slovens e cravuats che faserin il 90% da la Venezia Giulia sarà un parcè! Dome ca si fevele ancjemò di chestis invenzions iredentis...e se si critiche la Vignesie Julie si è in automatic campaniliscj furlans...ma dulà staial il campanilisim alore??? Pal rest jo al è di cetancj mês che o cîr di controlâ e gambiâ tantis informazions POV "veneziangiuliani" su la pagjinis talianis di Friuli, Venezia Giulia e Friuli-Venezia Giulia ma magaricussinò o soi stât blocât desenis di voltis fin cuant che mi an sospindût a timp indeterminât il profîl e se o provi dome a fâ modifichis in maniere anonime chestis a vegnin anuladis in mût sistematic parcè che les ricoleghin a la mê utence...nancje se o vierç gnovis discussions par fâ in mût che altris utents/aministradôrs acetedin lis mês modifichis chestis vegnin scanceladis tal zîr di pôcs minûts...baste che tu viodis la cronologjie da la vôs e discussion di chestis 3 pagjinis dutcâs par viodi ducj i miei contribûts anulâts (ancje cun i profii "Scarsanali" e "Gurizan" screâts par cirî di evadi i blocs continuatîfs)...l'admin furlanofob Shivanayarana al vîf par censorâ cualsisei me contribût...altri ce campanilisims!!! Justi vuê o ai viert une gnove discussion "Wikipedia taliane" cun l'utent Gianmarco139 par cirî di gambiâ lis informazions des pagjinis talianis: https://fur.wikipedia.org/wiki/Discussion_utent:Gianmarco139 Mandi e ogni ben. --Scroscolis (discussioni) 26 di Jug 2015 a lis 19:24 (UTC)
Buine sere. Mi splâs che tu tu sedi stât blocât te Vichipedie taliane, ma e je une robe unevore grave cirî di evadi un bloc. In ogni câs, tu tu às une opinion su la cuestion de Vignesie Julie e tu puedis vê la opinion che tu vuelis, nissun ti dìs di no, ma cheste enciclopedie al à di scrivi chel che i studiôs (antropolics etc.) a crodin, no i utents. La Vichipedie no e je il puest just. --Udine2812 (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 00:24 (UTC)
Ma cemût tu as anulât dutis lis parts dulà erin nie mancul che lis fonts (di bande di studiôs!) a confermalis??? E po par furlan no si scrîf "ancje mo", ma "ancjemò"! Bon jo cumò no vûl fami grant ma o soi un grant studiôs e impassionât da lenghe furlane e da storie di chestis tieris... E par Wikipedia taliane âstu intenzion di fâ alc? O baste staronzâ chê furlane? --Scroscolis (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 09:06 (UTC)
Gracionis par vê dit che ancjemò al si scrive cussì e no ancje mo, parcè che no o mi visavi (o stoi ancjemò studiant il furlan, ma no al è mê marilenghe): o comendarai. Par dîti ben parcè che o ài staronzât chel che tu às scrit, o scrivi chest esempli: se tu tu scrivis che lis balenis a mangjin buratins, Pinocchio nol è avonde come font e se tu tu scrivis che Hitler nol à mai copât un judeu, tu no tu puedis meti come font un libri di un nazionalsocialist. Se une robe e je scrite intun libri, no e je sante scugne vere (ancje jo o pues scrivi un libri...): o vìn di sielzi ben lis nestris fontis.--Udine2812 (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 10:13 (UTC)
Intant i doi libris che vevi metût tes fonts Venezia Giulia La Regione Inventata e Venezia Giulia Regione Inesistente an tes lôr pagjins unevore di fonts super partes che comprovin il lôr titul (a son un excursus di fonts e no son dai scrits in prime persone dai rispietîfs autôrs!) e se ancje cussì nol fos alore tu as ancje tu di meti lis fonts di libris dulà l'è scrit che la Vignesie Julie a je une regjon istoriche... ;) Ti lassi cun cheste frase di Cesare Zappulli (politic e gjornalist napoletan) scrite tal 1971: «la regione Friuli-Venezia Giulia è una specie di Tanzania, cioè una invenzione geografica, composta da una realtà che è il Friuli e di un ricordo che è la Venezia Giulia». --Scroscolis (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 10:25 (UTC)
Al sarès miôr continuâ inte pagjine di discussion de Vignesie Julie cussì dopo un al rive a lei ducj i intervents. Intant cjalait ce che o ai scrit jo. --Tocaibon (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 10:51 (UTC)

O voi nome dîti ancjemò che evadi un bloc nol è une robe che al si pò fâ: no stâ a cirî di fâlu.--Udine2812 (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 11:43 (UTC)

Condizionâl[modifiche il codiç]

Fevelant di POV, ricuarditi che se tu tu scrivis pai Furlans e cjape, tu no puedis scrivi pai Julians e cjaparès, parcè che al è POV: sielzût un mût verbâl, o vin di doprâ simpri chel.. --Udine2812 (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 21:13 (UTC)

Vichipedie par talian[modifiche il codiç]

Cjale che je vere: jo no ai mai sintût un dì "di ca dal clap", ma simpri "di ca de l'aghe", lassilu cussì cemut ch'al è, se no cjate lis fonts cuant che tu cambis i nons. Mandi --80.183.71.36 8 di Avo 2015 a lis 20:03 (UTC)

Jo o soi gurizan e ti pues sigurâ che ca e ancje te zonis orientâls da provincie di Udin si dopre e ducj cognossin il mût di dî "di là dal clap"...prove a scrivilu su google e viôt trops risultâts che ti saltin fûr! Dutcâs vevi metude la font (si lu pues viodi te cronologjie) ma al è stât scancelât istès! --Scroscolis (discussioni) 16 di Avo 2015 a lis 19:43 (UTC)

Borse Alessio Guidetti per Wikimania 2016[modifiche il codiç]

Ciao, un messaggio dalla Commissione Borse Alessio Guidetti

Ciao, come forse saprai quest'anno Wikimania, il raduno annuale delle comunità Wikimedia, si terrà a Esino Lario (Lecco) dal 22 al 28 giugno.

Come per le scorse edizioni dell'evento, anche per il 2016 l'associazione Wikimedia Italia intende rendere disponibili alcune borse di partecipazione.
Potete trovare il bando di partecipazione con tutti i dettagli a questo link.
La scadenza è il 30 aprile 2016, ore 23:59 CEST.

Trovate invece tutte le informazioni su Wikimania Esino Lario sul sito ufficiale dell'evento
Grazie, e un sincero augurio di buon lavoro e buon divertimento sull'enciclopedia libera :-)

--Alexmar983 (discussion) 23 di Avr 2016 a lis 13:16 (UTC)

Mandi, o aj fat un intervent inte discussion sui nons dal sant, o varès plasê che tu i dedis une cjalade: Discussion:Sants Ramacul e Fortunât --Tocaibon (discussion) 25 di Set 2018 a lis 21:14 (UTC)