Discussion utent:Gianmarco139

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Mandi, Gianmarco139, benvignût/benvignude inte Vichipedie e tal mont dal Savê Libar, a cui ducj podin contribuî: cheste e je la tô pagjine di discussion, che ti coventarà par ricevi messaçs dai altris colaboradôrs dal progjet. Tu âs ancje une tô pagjine utent, dulà che tu puedis meti i tiei dâts, i tiei interès, lis lenghis che tu cognossis (Vichipedie:Babel) e vie indevant. Se ti vegnin sù dubis cjale:

Pal contignût, visiti che no tu puedis meti materiâl cuviert dal copyright, e che tu âs simpri di doprâ un pont di viste neutrâl, e seguî i cinc principis de Vichipedie.

Inte ostarie de Vichipedie tu puedis esponi i tiei dubis, sugjeriments e coments.

Par rispuindi a un messaç di un utent, tu âs di fâlu inte sô pagjine di discussion, se no no i vignarà fûr il messaç «Tu âs gnûfs messaçs» e al è facil che no si acuarzedi de tô rispueste. Cun di plui, no sta dismenteâti di meti la tô firme cuant che tu lassis un messaç intes pagjinis di discussion (doprant ~~~~).

Par firmâ i tiei messaçS dopre il tast indicât
Par firmâ i tiei messaçS dopre il tast indicât
IT: Se non comprendi o non sai scrivere nella nostra lingua e desideri comunicare con noi, per piacere visita l'Ambasciata.

ES: Si no comprende o no sabe escribir en nuestra lengua y desea comunicarse con nosotros, por favor, acuda a la Embajada.
FR: Si vous ne comprenez pas ou ne savez pas écrire dans notre langue et que vous souhaitiez communiquer avec nous, veuillez visiter l'Ambassade.
EN: If you do not understand or you cannot write in our language, and you want to tell us something, please, visit the Embassy.
DE: Wenn Sie unsere Sprache nicht verstehen oder nicht schreiben können und Sie bei uns mitreden möchten, dann besuchen Sie bitte die Botschaft.

Buine zornade e bon lavôr.


Un piçulisim jutorî[modifiche il codiç]

-Ciao, come va?? mi potresti aiutare ad aggiornare alcune voci a cui ho contributo, dato che non sono di madrelingua friulana?? --SurdusVII (LIS) 17 di Zen 2015 a lis 09:14 (UTC)

-Si, dimmi pure. Ma se non conosci la lingua come fai a contribuire? --Gianmarco139 (discussioni) 18 di Zen 2015 a lis 22:38 (UTC)

-Ciao, volevo chiederti se potresti correggere qui e qui :) e prima o poi conoscerò la lingua friulana, basta che studi a poco a poco la grammatica ;) amo imparare cose nuove.. --SurdusVII (LIS) 19 di Zen 2015 a lis 09:12 (UTC)

-Ho corretto. Se vuoi posso indicarti un libro interessante, "Lezioni di linguistica friulana" di Vicario, professore dell'università di Udine. --Gianmarco139 (discussioni) 21 di Zen 2015 a lis 09:06 (UTC)

Bundì! O ài scomençât vuê a colaborâ cun Vichipedie furlane e mi somee che tu tu sedi un dai plui atîfs dai (pôcs) utents atîfs, partant o volarès domandâti alc (no o soi usât a une enciclopedie tant piçule):

  1. Mi somee che e sedi ancje cualchi pagjine non enciclopediche e promozionale: cemût podarèsio scomençâ une discussion par scancelâ alc?
  2. Dulà podarèsio scrivi domandis e propuestis?
  3. Cui isal un aministradôr chi?

Par plasé, perdonimi pal disturp. Graciis e mandi!--Udine2812 (discussioni) 27 di Mai 2015 a lis 23:36 (UTC)

Gracionis pe gjonte, pal benvignût e pe disponibilitât! Nome i aministradôrs a àn la possibilitât di scancelâ une pagjine, ma o crôt che Utent:Tocaibon al sedi un aministradôr. Nol è simpri atîf, ma un dì o un altri al viodarà il messaç che j ài scrit. Ancje tu, se ti covente alc, o soi simpri chi.--Udine2812 (discussioni) 29 di Mai 2015 a lis 22:46 (UTC) Ah, nome une robe: par solit il benvignût al va te pagjine di discussion, no te pagjine dal utent, ma no stâ preocupâti: al è il pinsîr che al conte. Mandi!--Udine2812 (discussioni) 29 di Mai 2015 a lis 22:46 (UTC)

Mape "Friûl inte Europe" (magle verde)[modifiche il codiç]

Mandi fradi, tu as zontât tu no la mape in argoment? Magaricussinò no je juste parò parcè che massime a nort si slargje masse la magle verde ta teritoris che seial dal pont di viste gjeografic che storic no son furlans... Ti lassi chest link (di facebook) dulà je une biele rapresentazion dai vêrs cunfins dal Friûl, di mût che magari tu puedis faju coincidi chei tal to template: https://www.facebook.com/195787053767289/photos/pb.195787053767289.-2207520000.1432930806./969882056357781/?type=3&theater Maman e ogni ben! :) P.S.: âtu viodût che ta wikipedia "italianissima" an par la tierze volte scancelât la mê discussion su la pagjine Friuli...ce regjim no!?

Wikipedia taliane[modifiche il codiç]

Mandi, o ai notât che i tiei contribûts a vegnin acetâts su wikipedia taliane...i miei magaricussinò a vegnin simpri daurman scancelâts/censorâts/anulâts dal admin Shivanayarana che mi stâ fasint la vuere...e ce enciclopedie libare! Nie, vevi dome voie di domandati se tu rivavis a modificâ la didascalie in bande su la diestre da la pagjine Friuli, in particolâr tal cjamp "Regioni" (Friuli-Venezia Giulia) dulà sot l'è scrit "esclusa la Venezia Giulia": je une robe cence sens viodût che la Vignesie Julie si sorepon e cjape dentri ancje il Friûl orientâl/gurizan e duncje l'è un cuintrisens net e sclet (ancje parcè che ta rie dopo, ta lis provinciis che j fasin part, je scrite ancje chê di Gurize) o ai cirût daûr di cheste motivazion e par evitâ malintindiments di meti scrit "esclusa la provincia di Trieste" (cence tirâ fûr la Venezia Giulia che vâ masse in contrast cul Friûl)...ma nie di fâ, ogni volte mi ven anulât il contribût! Rivitu a fâ alc? Mandi, graciis e ogni ben! Scroscolis (discussioni) 26 di Jug 2015 a lis 12:40 (UTC)

Ah, po sarès ancje di dâ precendence sul paragraf "Geografia antropica" al cunfin sul Timau (documentât par secui) pitost che il Lusinç (vignût fûr dome tal XX secul e in particolâr tal secont dopovuere par motîfs politics cjârs a Triest) tu puedis viodi chest biel link par li fonts: https://it.wikibooks.org/wiki/Storia_della_definizione_geografica_del_Friuli Se tu puedis e s'al è tai tiei interès clâr... ;) Maman e bon lavôr! Scroscolis (discussioni) 26 di Jug 2015 a lis 12:47 (UTC)

Ancjemò Wikipedia taliane (pagjine Friuli)[modifiche il codiç]

Mandi, scuse se ti romp lis citis, ma la pagjine sul Friûl a reste di totâl control dal admin "antifurlan" Shivanayarana...chê altre dì o ai provât a zontâ/corezi (in maniere anonime) l'ultin paragraf da Geografia antropica zontant che il Friûl Orientâl al è clamât "di là dal clap" e no "di ca da l'aghe" che sarès chel centrâl, il prin colp mi è stât scancelât lamentant la font e la seconde volte che ai zontât la font l'è stât scancelât cence displeâ il parcè (tu puedis viodi ta cronologjie ai 30 di Lui 2015)... Viodût che l'admin Shivanayarana (che al fâs di dut par fâ in mût che il Friûl a est finedi cun la provincie di Udin) a ripuartât la version aes tôs modifichis, rivistu a comedâ tu chel toc zontant il fat dal Friûl "di là dal clap"? Mandi e graciis! --Scroscolis (discussioni) 7 di Avo 2015 a lis 19:22 (UTC)

Buona sera e felice anno nuovo[modifiche il codiç]

Buona sera, Anzitutto spero che ti vada tutto bene e ti desidero molti auguri per 2021 e sopratutto molta salute a tutti. Sono Claudi Balaguer (Uauàriu:Capsot) e sto cercando diversi wikipedisti che possano fare un piccolo video (15 secondi) in furlan (presentandosi per esempio, con anche delle cose del tuo paese se fosse possibile) e finire con "Bon aniversari" e/o "Per molts anys" per celebrare il 20 compleanno della Viquipèdia catalana con moltissime altre lingue. Mi piacerebbe di potere contare con diversi wikipedisti della tua lingua per fare conoscere meglio la vostra lingua e il vostro paese ai catalani. Spero che il mio italiano non era troppo diffetuoso e che si possa capire tutto. Buona settimana. Spero di potere contare con voi! Claudi/Capsot (discussion) 8 di Fev 2021 a lis 20:32 (CET)[rispuint]