Discussion:Vignesie Julie

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Resonìn![modifiche il codiç]

Par intant o ai tornât a meti la frase:

Cumò la definizion di Vignesie Julie e cjape su dome il teritori a est dal Lisunç in provincie di Gurize e la provincie di Triest.

che e jere stade gjavade di 82.54.236.186

O disares che prime di gjavâ dai tocs al sedi miôr discuti in cheste pagjine par viodi cemût miorâ l'articul. Dait une cjalade ancje a PVN. Mandi --Tocaibon 22 di Set 2006 a lis 21:01 (UTC)

Par Tocaibon... la frâs che tu âs scrit no je corete, in nissun dizionari la Vignesie Julie e ven ricognossude nome ta chê strisse di tiere che nus àn lassât daspò dal 1947 e 1975. E po bisugne rispietâ ancje la maiorance dai origjinaris di chês tieris che a si autodefinissin "julians", sedi che a sedin nassûts a Triest, sedi che a sedin nassûts a Pole. No spiete a nô, secont me, decidi la grandece di une regjon... il Friûl al jere Friûl ancje se il Gurizan si cjatave dilà dal "Clap" fint al 1919. Cjau! Judri

La frase no le vevi scrite jo ma le ai tornade a meti parcè che tu la vevis gjavade cence spiegâ il motîf e che Illister al veve tornât a meti. Se a son opinions diferentis al è miôr confrontasi su la pagjine de discussion. Mandi --Tocaibon 23 di Set 2006 a lis 13:09 (UTC)

OK, no sai nuie di che storie dal còpirait... ma i côt che nissun al disi nuie...

Par mê al è di ispirâsi a la vôs taliane dulà che si fâs la distinzion tra definizion storiche e definizion moderne. Ca mi pâr che si identifiche la Vignesie Julie cul Litorâl austriac. Ma il Litorâl al jere formât de Citât di Triest, dal Margraviât de Istrie e de Contee di Gurize e Gardiscje (en:Austrian Littoral). Cumò al è di viodi se si inclût ancje la contee inte Vignesie Julie. Par mê cont nol è cussì, o mancul se si vûl si pues includi la rive orientâl dal Lusinç. Viodin però di discuti civilmentri cence scancelâ e tornâ a meti--Klenje 24 di Set 2006 a lis 20:56 (UTC)

Vignesie Julie[modifiche il codiç]

O met cavie la discussion che e jere començade te pagjine di (Scroscolis). Al è miôr continuâle ca che e je la sô pagjine --Tocaibon (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 19:47 (UTC)

Bundì! Se tu tu scrivis che la Vignesie Julie no e je une regjon istoriche-gjeografiche, tu as di azonzi cualchi font super partes, parcè che al è un argoment delicât; une regjon o e je istoriche-gjeografiche o e je aministrative e la Vignesie Julie no e je une regjon aministrative.--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:34 (UTC) p.s., nancje a mi plâs la Vignesie Julie :-), ma o vin di jessi, apont, super partes--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:41 (UTC)

Tocaibon, o stoi fevelant di chest--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:34 (UTC)

Se tu vuelis, al va ben, par cumò, scrivi nome regjon come tu as fat--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 16:44 (UTC)

Secon me la pagjine e à dai problemas. Par començâ o diis che no mi plâs la frase regjon "iredente"" no si podie meti regjon e vonde. Se po o vin o vin di meti opinions diferentis si varès di fâlu metin la font. Chel de citazion des fonts al è un probleme de nestre piçule Vichipedie ma si varés di sfuarçâsi di fâlu in particolâr cuant che a son argoments problematics. --Tocaibon (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 19:47 (UTC)
Just: o ài dit di lassâ nome regjon spietant cheste discussion. Nancje a me plâs irredente. Par il prblema des fontis, o podìn scomençâ nô a azonzi te pagjinis plui impuartantis, no?
O scrivarai une propueste te Ostarie tra un moment: se volês, leiêt e comentait. Graciis.--Udine2812 (discussioni) 11 di Jug 2015 a lis 20:55 (UTC)

Principi di neutralitât[modifiche il codiç]

Atenzion a mantignî il ponti di viste neutrâl!

In cheste pagjine al pues ancje jentrâ dentri dut il dibatit dal mont furlanist su la Vignesie Julie inventade ma si à di fâlu metint lis fonts e fasint capî che a son opinions, come che si varessin di meti lis posizion difarentis cuant che a son. (E a son!). Il pont di viste enciclopedic al vûl disi dâ i mieç, a un che al lei, di capî lis difarentis opinions che a esistin e, se si â voie, ce lâ a lei par aprofondî. Une frase tant che e je une regjon inventade dal iredentisim talian, butade lì no va ben. In prin a je une opinion ma je scrite come se fòs la conclusion acetade di ducj.

Po dopo, jessint une opinion, al larès spiegât cui che le a dite, cemût che le argomente e cui che al à une opinion difarente. Si à di stâ atents ancje al tono che si dopre che al â di sei asetic e no butâ lì des peraulis che a fasin capì la opinion dal autôr de Vichipedie! Nissun al diis che al sedi facil ma si à di provâ. --Tocaibon (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 10:47 (UTC)

O soi dacuardissim cun chel che tu tu às scrit. Par ducj chei che a lein, cheste discussion e je la continuazion di chest.--Udine2812 (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 11:40 (UTC)
O soi dacuardon ancje jo cun Tocaibon, e cemût che si pô lei ta link metût di Udine2812 a son unevore di fonts tai doi libris che vevi citât sul parcè la Vignesie Julie je une invenzion fate su la taule e no une regjon istoriche como invezit son Friûl, Istrie, Carintie, Crain, Staiar e v.i.. Mi displâs cetant che sei ancje stade gjavade la font (in marilenghe!) su la situazion atuâl (paragraf "Cumò") sul sintîsi "julian" ta la regjon F-VJ, c'al ere un biel studi fat dal istitût super partes “Centro Studio Sintesi – Istituto di Ricerca Sociale ed Economica” di Mestre par cont da la Unione delle Provincie del F-VG. --Scroscolis (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 12:25 (UTC)
No stâ a preocupâti: o podarìn tornâ a meti chês informazion cuant che a metarìn fontis avonde par dutis doi lis teoriis (se no la pagjine e varès informazions nome di une idee e no e sarès neutrale).--Udine2812 (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 13:02 (UTC)
Fevelant di POV, o ài fat chest gambiament parcè che o vin di doprâ l'istès mût verbâl, par evitâ il POV. Par me al è indiferente doprâ il condizionâl o l'indicatîf, baste che no o doprìn un pe une idee, l'altri pe altre. --Udine2812 (discussioni) 27 di Jug 2015 a lis 21:18 (UTC)
Stevi pensant che bisugnarès fâ alore ancje une pagjine su la regjon istoriche da Padanie... ;) Che je simpri une invezion compagne da Vignesie Julie... --Scroscolis (discussioni) 8 di Lui 2015 a lis 11:03 (UTC)