Bande dal Stele

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

La Bande dal Stele (par talian Banda Musicale dello Stella) e je une bande musicâl, cun sede a Rivignan, ch'a opere dal 1989 tal teritori dal flum Stele, te basse furlane.

Storie[cambie | modifiche il codiç]

La Bande dal Stele a nas tal 1989, di un grup di zovins cu le passion pe musiche. Sot la vuide dal mestri Francesco Di Bernardo e dal president Sergio Paron la bande, ch'a contave une cuarantine di sunadôrs, a si aferme cuntun grant repertori, prime in paîs e po daspò in ambit regjonâl e nazionâl, cjapânt part a manifestazions religjosis, civîi e conciertistichis.

Dal 1990 al 2014 a è stade clamade in dutis li Adunadis Nazionâi dai Alpins come bande uficiâl de Sezion Alpins di Udin. Simpri in tal 1990 e à metût su par i zovins un Cors di Musiche, tutore atîf.

In tal 1993 durânt une tournée in Canadà e tai Stâts Unîts e je stade ospite de "Famee Furlane" di Toronto; a New York e à partecipât ancje al "Columbus Day Parade". A si è esibide in Lussemburc (1994), in Polonie (1995) e in Austrie pi voltis, in particolâr a Pöls (la bande e je zimulade cun la Werkskapelle di Pöls) e a Pörtschach am Wörther See (comun zimul di Rivignan Teôr).

Tal 1998 la direzion a passe al presint mestri Flavio Sgubin e, l'an dopo, al devente president Augusto Macor, vierzintsi a gnovis esperiencis conciertistichis, come i tradizionâi "Conciert di Mai" e il "Conciert al Gnûf An".

Discografie[cambie | modifiche il codiç]

  • Un Fiume di Note
  • Natale sotto una "Stella"
  • Amicizia
  • Ciak ... Si Suona! (2019)