Discussion utent:Alpin furlan

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Benvignût e Gjiviano[modifiche il codiç]

Mandi e benvignût inte Vichipedie. O ai vût plasê di lei i tiei contribûts (continue cussì) :-)

Ti volevi nome visâ che o ai gambiât il non al to contribût Giviano in Gjiviane (o ancje Gjiviano). Il non lu ai cjatât su la liste dai toponims.

O ai ancje zontât alc sui nons des frazions di Darte, Lauc, Liussûl, Trep di Cjargne. Dut câs se tu âs timp viôt so ai fat just (cavie nissun al è mestri!). --Tocaibon 31 di Avo 2006 a lis 09:43 (UTC)

Nons des frazions[modifiche il codiç]

Dulà che a son par talian a son di meti a puest (a son stâts metûts in automatic). Mandi --Tocaibon 31 di Avo 2006 a lis 10:18 (UTC)

Cemût meti la categorie[modifiche il codiç]

Par meti la categorie baste che tu metedis fra dople parentesi cuadre [[ ]]

Categorie:non_de_categorie

Par esempli la categorie austrie si scrîf (metûde fra dople parentesi cuadre [[ ]] ):

Categorie:Austrie

Se la categorie no esist a ven creade in automatic. Mandi --Tocaibon 2 di Set 2006 a lis 14:19 (UTC)

Lusinç e Lisunç[modifiche il codiç]

Ti disturbi par fati savê che che l'articul che tu as scrit Lisunç al esisteve za cul non Lusinç. O varès gust, se tu as la pussibililitât il timp e le voie, che tu viodedis se il test di Lusinç al va ben e se si pues miorà. Graziis e mandi --Tocaibon 24 di Set 2006 a lis 18:44 (UTC)

Steme comunâl[modifiche il codiç]

O ai apene provât cun chel di Cividât, in pratiche tu âs di cjamâ sul il file cul non talian+Stemma.png (al è il non che al à te vichi taliane, ca vie al jere stât puartât cuntune procedure in automatic). Par esempli par Manzan tu às di cjapâ su la figure e salvale cul non Manzano-Stemma.png Mandi --Tocaibon 11 di Nov 2006 a lis 13:56 (UTC)

O ai ancje vjodût che al va ben nome se la figure e je une .png e no une .gif (viôt Spilimberc. --Tocaibon 11 di Nov 2006 a lis 14:10 (UTC)
Nol è un puest par meti il non de figure parcè che e je fate in automatic dal model, se tu âs voie di viodi il model cjale Model:Comun furlan. --Tocaibon 11 di Nov 2006 a lis 19:42 (UTC)


Ringraziaments[modifiche il codiç]

O presei une vore ancje i tiei contribûts.

Pensi che ducj, tal nestri piçul, o stin cooperant par rindi plui sostanziose cheste wiki.

Mandi e bon lavôr. --Consapinte 23 di Dic 2006 a lis 06:41 (UTC)

Mandi, o volevi zontâ alc di plui sul Çoncolan prime de famose tape dal Zîr di Italie e ai viodût che tu Âs za fat un bon lavôr su la vôs par talian... rivitu a voltâle par furlan? Se no no son problemis lu fasi jo, ma o ai pensât di domandâti za che tu tu sês l'espert di monts--Klenje 16 di Mai 2007 a lis 19:09 (UTC)

figuris e copyright[modifiche il codiç]

Mandi, ti visi che su cualchi figure discjamade o ai metût un avîs sul copyright, la segnalazion e je stade fate ca vie [[1]].

Se no son cu la licence libare a saran di scancelâ.

Bon, lis fotos a son bielis ma si pues fa ancje cence. Dut câs cheste istât si podarès là simpri atôr cu la machine fotografiche... Mandi --Tocaibon 19 di Jug 2007 a lis 08:21 (UTC)


Ciao Alpin furlan! Como estai? I am wondering if you could help me translate a very short stub version of 1 or 2 sentences of this article for the Furlan wikipedia? Thank you very much for any help you could provide. I hope to hear from you. Regards, Maria Sofia Muggia 25 di Zen 2008 a lis 06:51 (UTC)

mandi, ti rispuindi jo par intant; chel da tabelis al è un argoment a vonde intrigôs: ti conven provâ a viodi ches za fatis e provâ a cambiâlis. In pratiche l'element fondamentâl a son lis robis tal mieç di tre parentesis graffis, chei lì a son il non dai parametris di inserî che a cambiaran par ogni pagjine dulà che tu dopris chel model; dut ce che nol è tra tre parentis graffis al restarà compagn. Prove a viodi par esempli ce che o ai fat sul model des montagnis: lì mi soi ispirât un pôc a chel par talian, par robis avanzadis (tipo chel che scomence cun if al vûl dî che se tu metis chel parametri al ven fûr, se no tu lu metis no ti ven neancje la rie. Dimi se tu no âs capît nuie ;-) E se tu âs timp e voie, it:Aiuto:Template --Klenje 5 di Set 2008 a lis 19:55 (UTC)