Playa Desnuda

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Playa Desnuda al è un grup musicâl nassût tal 2005.

In principi il grup si jere formât cun il fin di sunâ “cjançons di splaze” rirangjadis (di chi al derive il lôr non) e cul timp e àn slargjât il lôr repertori a altris gjenars. In mût particolar si ispirin a sonoritâts e ritmos gjamaicans, tipichis de musiche ska, rocksteady e reggae, e in part al soul de Motown e de patchanka di Manonegra e Manu Chao.

Biografie[cambie | modifiche il codiç]

Intal Fevrâr dal 2009, dopo cuatri agns di vivarosis esibizions dal vîf, e metin in vore la lôr prime racuelte, intitulade “Ready, Steady Pops!”, che e ven autodistribuide in plui di mil copiis.

L'album al conte une selezion di sedis dai miôrs tocs che e àn inmaneât dilunc il prin periodi di ativitât, cun le collaborazion di svariâts amîs musiciscj: Christian “Noochie” Rigano (za tastierist di Jovanotti, Tiziano Ferro e Elisa), Leo Virgili (za cun Radio Zastava e Arbe Garbe), Gabriele Metelli (za Makako Jump e Mad Scramble), il saxofonist jazz Federico Missio e i coros di Cristiano Pittini e Denis Monte.

Cun chest disc si presentin su la sene nazionâl ricevint un bon sucès, contant a dreture la trasmission di cualchi lôr toc intai programs Caterpillar su Radio 2 Rai e Tropical Pizza su Radio Deejay. Cun di plui i Playa Desnuda e saràn presincj sul breâr dal Rototom Sunsplash come grup di supuart ai Ska-P, su chel dal festival sloven Riversplash cun Max Romeo e The Heptones e su chel dal Lignano Dance Festival in viertidure dal spetacul di Fatboy Slim.

Intal Març 2010 al jes il secont cd intitulât “Burning Love”, che al segne ancje la definitive jentrade tal grup di Leo Virgili e Nicola Ardessi (tastierist e za produtôr e a rangjâtor par Alan Sorrenti, Patty Pravo, Neffa e atris). L'album al conten dodis cover e doi tocs inedits, “Sabbia scura” e “No Te Quiero”. Chest ultim al conte la partecipazion dal percussionist Andrea Fontana (za baterist cun Elisa, Tiziano Ferro e Daniele Silvestri). L'album al ricêf un grum di sucès intes radio nazionalis, traviersant ancje il confin e lant a jessi trasmitude su RTVE, la radio nazionâl spagnole.

Il 2010 al va indenant cun un tour di passe vincj concierts, jenfri la viertidure dal spetacul di Bob Sinclair, dos jam-session cun Roy Paci e tapis in Spagne e Slovachie.

Intal Avrîl 2011 al ven publicât “Spring Sessions EP” cun cover di tocs diviers da chej classics dal lôr repertori. Intal stes moment e distribuissin la anteprime di “Camminare sulle nuvole”. Di ca, il grup si vierç in maniere definitive a la creazion di ineditos.

Intal 2012 il grup al è protagonist di un lunc tour di concertos cun un simpri plui cressint sucès. Il 5 Otubar 2012 in ocasion dal avigniment “Viva Onde Furlane” organizât di Radio Onde Furlane a Chiasiellis, a sorprese i Playa Desnuda e an cjantât pe prime volte “Il zardin de Piovre” dai Prorastar, risultant la lôr prime cover di un toc in furlan.

Formazion[cambie | modifiche il codiç]