Discussion utent:Consapinte

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Mandi, Consapinte, benvignût/benvignude inte Vichipedie e tal mont dal Savê Libar, a cui ducj podin contribuî: cheste e je la tô pagjine di discussion, che ti coventarà par ricevi messaçs dai altris colaboradôrs dal progjet. Tu âs ancje une tô pagjine utent, dulà che tu puedis meti i tiei dâts, i tiei interès, lis lenghis che tu cognossis (Vichipedie:Babel) e vie indevant. Se ti vegnin sù dubis cjale:

Pal contignût, visiti che no tu puedis meti materiâl cuviert dal copyright, e che tu âs simpri di doprâ un pont di viste neutrâl, e seguî i cinc principis de Vichipedie.

Inte ostarie de Vichipedie tu puedis esponi i tiei dubis, sugjeriments e coments.

Par rispuindi a un messaç di un utent, tu âs di fâlu inte sô pagjine di discussion, se no no i vignarà fûr il messaç «Tu âs gnûfs messaçs» e al è facil che no si acuarzedi de tô rispueste. Cun di plui, no sta dismenteâti di meti la tô firme cuant che tu lassis un messaç intes pagjinis di discussion (doprant ~~~~).

Par firmâ i tiei messaçS dopre il tast indicât
Par firmâ i tiei messaçS dopre il tast indicât
IT: Se non comprendi o non sai scrivere nella nostra lingua e desideri comunicare con noi, per piacere visita l'Ambasciata.

ES: Si no comprende o no sabe escribir en nuestra lengua y desea comunicarse con nosotros, por favor, acuda a la Embajada.
FR: Si vous ne comprenez pas ou ne savez pas écrire dans notre langue et que vous souhaitiez communiquer avec nous, veuillez visiter l'Ambassade.
EN: If you do not understand or you cannot write in our language, and you want to tell us something, please, visit the Embassy.
DE: Wenn Sie unsere Sprache nicht verstehen oder nicht schreiben können und Sie bei uns mitreden möchten, dann besuchen Sie bitte die Botschaft.

Buine zornade e bon lavôr.

--Klenje 1 di Nov 2006 a lis 17:42 (UTC)

Cemût fâ i titui[modifiche il codiç]

Se si metin dai titui il somari al ven fûr in automatic, par scrivi dai titui si fâs cussì:

== Titul 1 ==

Cavie si scîf il test

== Titul 2 ==

Ca al sarà il test dal secont argoment

Par esempli al inizi di chest gno intervent o ai scrit cussì

Cemût fâ i titui[modifiche il codiç]

Mandi --Tocaibon 2 di Nov 2006 a lis 23:04 (UTC)

Par zontâ des robis[modifiche il codiç]

O ai let chel che tu vevis scrit su discussion:Apostul. Se tu pensis di podè miorâ une vôs nol covente domandà permes par zontâ alc (nô no sin une comission che e à di aprovâ o mancul un cambiament), naturalmentri se chel che al ven scrit secont un nol va ben si passarà a la discussion e, tal câs, si cambiarà o si giavarà. Mandi --Tocaibon 4 di Nov 2006 a lis 13:43 (UTC)

Cemût indreçâ vôs[modifiche il codiç]

tu às domandât:

O varès di domandà a Tocaibon o a Klenje cemût che si fâs a indreçâ une vôs a une altre che no corispuint. Mi spieghi miôr: Se jo intal test o scrîf "grêc" e o varès di rimandâle a le vôs "lenghe greche" cemût si fasial? Chest mi ven intal cjâf ancje par dutis chês vôs che in furlan tancj e voltin in manieris difarentis da chel che al podarês sei il lengaç uficiâl, e naturalmentri no si po creâ tantis pagjinis difarentis par dî la stesse robe? Mandi. --Consapinte 13 di Nov 2006 a lis 06:44 (UTC)

Se tu às voie di viodi scrit grec che al ledi ae vôs lenghe greche tu puedis fa cussì:

[[lenghe greche|grec]]

--Tocaibon 13 di Nov 2006 a lis 19:20 (UTC)

Meti figuris[modifiche il codiç]

Cemût impuartâ une figure e metile intun articul[modifiche il codiç]

Par meti une imagjine che tu âs sul to computer tu âs di impuartâle inte Vichipedie cul comant [Ciame su un file] che tu cjatis su la çampe intai imprescj.

Une volte che tu la âs tu la puedis doprâ cul comant:

[[Figure:non_de_figure.jpg]]

o se tu la vuelis plui piçule

[[Figure:non_de_figure.jpg|300px]]

Tu cambiis il numar 300 par fale plui grande o plui piçule

Cualis figuris si puedino doprâ[modifiche il codiç]

L'impuartant al è no doprâ des figuris protetis dal copyright. In pratiche no si puedin cjapâ su des fotos da un libri o da internet e doprâlis!

Lu si pues fa dome se l'autôr al à lassat scrit che a si puedin doprâ liberementri. Tal dubi al è miôr no doprâ une figure tant par solit al è dome un alc di plui, magari biel ma in plui.

Se si trate di tôs fotografiis o figuris tu lis puedis doprâ cence fastidis, almancul che no sedin di une opare artistiche. In chest câs l'artist al à di jessi muart di almancul 70 agns.

Si puedin doprâ fotografiis storichis o di vite cuotidiane cjapadis di un libri o di un gjornâl se a àn almancul 20 agns.

Dut câs cualchi informazion plui precise tu la cjatis su la Wikipedia taliane viot par esempli:

Dulà cjatâ figuris[modifiche il codiç]

In linie di massime si puedin doprâ figuris di altris Wikipedias. Si puedin cjatâ des figuris che si puedin doprâ liberementri su Wikipedia commons e si puedin doprâ diretementri. Se invezit si à voie di doprâ des figuris che a son, par esempli inte Wiki taliane ma no su Commons si à di impuartâ la imagjine inte Viki furlane cun Cjame su un file e dopo si pues doprâ.

Speri di jessi stât avonde clâr, dut câs domande... --Tocaibon 20 di Dic 2006 a lis 14:09 (UTC)

Galarie fotografiche[modifiche il codiç]

Ti met come esempli il codiç che tu cjatis inte pagjine Cjargne

<gallery>
Image:Monte Coglians visto dal monte Zoncolan.jpg|Il Colians
Image:Peralba.jpg|La Peralbe
Image:Seregnò.jpg|La Crete di Seregnò
Image:Mariane.jpg|La Mariane
</gallery>

Mandi --Tocaibon 24 di Dic 2006 a lis 15:22 (UTC)

Cambiaments a Nadison[modifiche il codiç]

Se tu âs voie di gambiâ un toc tu puedis falu cence domandâ (specialmentri se si trate di zontâ des robis come in chest câs). Il probleme al pues jessi se si pense che chel che al è scrit nol sedi coret o al sedi sbaliât, in chest câs al è ben scrivi alc inte pagjine di discussion dal articul.

Dal rest un articul de Vichipedie, une volte scrit, nol è plui mio o to ma al è di ducj che lu puedin doprâ, gambiâ e modificâ.

Par intant o ai zontât chel che tu âs scrit inte vôs Nadison cence cancelâ chel di prime, al sarà di meti a puest i doi tescj, se no tu lu fasis tu lu fasarai jo dopo Nadâl. Mandi --Tocaibon 24 di Dic 2006 a lis 15:35 (UTC)