Discussion:Magenta

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

propueste di cancelazion[modifiche il codiç]

Il 14 Mai 2009 l'Utent Utent:Naranat al à proponût la cancelazion dal articul scrivint "band does not exist anymore - wrong site?" (la clape no esist plui o il leam al è sbaliât). La stesse robe e je in discussion su la wiki inglese

No ai conferme che i Magenta no sedin plui, o ai gjavât i leams che no jerin juscj, dut câs no viôt il motîf di scancelâ la vôs, o gjavi l'avîs di cancelazion ma se no seis dacuardi lassait scrit alc. --Tocaibon 18 di Mai 2009 a lis 20:27 (UTC)

Mandi Tocaibon, su richieste di Nat, ti scrivi par confermâ che i Magenta no son plui. Se si pues, proponi ancje jo di scancelâ la vôs. Un salût, Wikimc

No mi è clâr il motîf par scancelâ l'articul, po sei che te wiki inglese le gjavedin parcè che no je une band cetant famose dut câs su la nestre wiki o pensi che vedi di restâ parcè che un fregul di notorietât a nivel locâl le àn vude --Tocaibon 19 di Mai 2009 a lis 14:27 (UTC)

O ai zontât che "Il grop si è siolt intal 2009". Savêso alc di plui precîs? Isal just il 2009? --Tocaibon 19 di Mai 2009 a lis 14:34 (UTC)