Magenta

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
MAGENTA

I Magenta a son stâts un grop musicâl rock indipendent dal Friûl Vignesie Julie formâts di Sergo (vôs), Matteo Cossar (ghitaris), Nat Flamigni (bas) e Ste Savi (baterie).

Storie[cambie | modifiche il codiç]

I Magenta a nassin intal 2005 e dal 2006 comencin a fâ concierts in Italie e Slovenie, cjantant in talian e inglês.

Concierts[cambie | modifiche il codiç]

In Friûl ricuardìn il conciert a Friuli DOC 2007 e la vierte dal memorabil conciert di Robert Plant a Lignan (21 di Lui 2007). Tancj concierts dai Magenta a son stâts caraterizâts dal spirit european trans frontalîr, come il Prin da l'An 2008 a Triest, al conciert al Casinò Perla di Nova Gorica e il conciert a Gurize par celebrâ le jentrade de Slovenie inte Union Europeane. In Italie a àn sunât tra l'altri a Milan al club "Le Scimmie" e al Idroscalo, e soredut a "La Notte Bianca" a Rome, insiemit a Neffa, i Velvet, il Nucleo e i Rio.

Passadis radiotelevisivis[cambie | modifiche il codiç]

Intal 2007 i Magenta son stâts ospits di une vore di trasmissions, fra cui "Passerelle" a Turin par Sky, il Festival di Asiago trasmetût da Rai - Italiani nel mondo, e àn sunât a Telefriuli alis trasmissions di Alberto Zeppieri. I Magenta àn partecipât a trasmissions radio par Radio Rai, Radio Onde Furlane, Radio Lattemiele, Radio Attività, Radio Fragola e son stâts ospits fissi da trasmission Stazione Termini su Radio Fantasy condote da Emanuele Termini. Intal 2008 al è vignût fûr il singul par talian "Una Cosa Sola", cu la partecipazion da modele Kartika Luyet Ventola par il videoclip: il video, zirât in Slovenie e a Gurize, al è stât in programazion par dut il mes di Mai sul canâl musicâl talian All Music.

Discografie[cambie | modifiche il codiç]

I Magenta no son leâts a nissune etichete, ma son seguîts dal management E.M. Corporation; intal 2005 àn auto produsût un cd clamât intenzionalmentri "PROMO", ma àn simpri preferît difondi lis lôr musichis doprant internet e myspace, lassant al scoltadôr la libertât di scoltà e discjamà lis cjançons preferidis.

Il grop si è siolt intal 2009