Airedale terrier

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
Un Cjan Airedale

L'Airedale terrier al è une raze canine Britanniche ricognossude dale FCI (Standardi N. 7, Grup 3, Sezion 1), che e à il so non dal Airedale, la regjon gjeografiche dall' Yorkshire terrier che e al cjape dentri la val dal flum Aire. Il non al vul dî "terrier de la val di l'Aire".

Carateristichis e normis di raze[cambie | modifiche il codiç]

Un mantel neri scûr cun pes curt e dur. Muse pesant tra i 20 e i 25 kgs. Al è il plui grant dai Terrier, par chest soprannominât il "re dai terrier " ancje se dal 1984 si conte il titul cul Terrier neri rus (riconosût ufficialmentri come razze intal 1984 de FCI) Il mantel al va "stripit" mancul e mai taiât, chest ancje par favorî il ricambi naturâl dal sottvelin e evitâ la pierdite di pel in ambient domestic.

Cjan dai moviments svelts e de espression une vore vive, al è attent a ce che al succêt a tor di lui. Il so cuarp al è curt, slint, simmetric e ben proporzionât. La sô teste e je paralelepipedose e il so stop al è un pôc viodude. Il so caratar al è coragjôs, caparbiôs, decidût, fedêl, fedêl e indipendent. jessi un Terrier nol è facil di formâ, ma al à un gran gust di zuiâ e al è un bon compagnon pai frutis.

Nassût cum cjaçadôr, cumò in Italie al è doprât soredut come cani di guardie e di compagnie. Al pues deventâ un grant can di difese dome in maniis espertis. Duncje che al è un cjan robust e lungjevivent nol à particolârs ponts debitîfs e al è une vore versàbil, si adate ancje a la vite in apartament.

Cuçule di Airedale di 3 mês