Utent:FrancescoColomberotto
Aspiet
Bundì a ducj!
| Informazions Babel dal user | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
| Utents par lenghe |
Tal an cinc e mil e doi
mi àn fabricât in doi.
Soi nassût a Conean
e o vîf no tant lontan.
O studii te biele Udin:
di scrivi in rime o ai l'abitudin.
P. Çorut?
In cheste biele pagjinute us metarai dut ce che us covente.
Za us dîs che o feveli esclusivamentri par furlan standard, stant che no ai nissun in famee che lu tabaie.
O ai ancje une pagjine scrite in lenghe venite: https://vec.wikipedia.org/wiki/Utensa:FrancescoColomberotto