Giuseppe Conte

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Giuseppe Conte (Volturara-Appule, 8 di Avost 1964) al e un politic,jurist e docent talian,President dal Consei dai Ministris de Republiche taliane dal 1 di Jugn 2018.

Biografie e Dats Gjenerai[cambie | modifiche il codiç]

Giuseppe Conte 2019 crop

President dal Consei dai Ministris da Republiche taliane (in cjarie dal 1 di Jugn 2018)

Cjâf dal Stât Sergio Mattarella

Vice-president Luigi Di Maio (fin al 05/09/19), Matteo Salvini (fin al 05/09/19)

Predecessôr Paolo Gentiloni


Component dal Consei di Presidence da Justizie aministrative

In carica dal 18 Setembar 2013 – 27 Fevrâr 2018

Cotitolâr Pierluigi Mantini


Dats gjenerai

Partît politic Indipendent

Titul di studi Lauree in giurisprudence,Universitât dai Studi di Rome "La Sapienza"

Profesion Avocat,docent universitari

Giuseppe Conte signature 2

Giuseppe Conte al nasç il 8 Avost 1964 a Volturara-Appule in Pulie dal segretari comunâl Nicola Conte,origjinari di Cerignola,e da maestre volturarês Lillina Roberti. In te so infanzie a si trasferissarà prime a Candela e poi a San Juàn Rotont simpri seguint il pari par il so lavôr.Prime a si e diplomât al Liceu classic "Pieri Giannone" di San Marco in Lamis.A si e laureât con loti tal 1988 in gjurisprudence presso l'Universitàt di Rome "La Sapienza", par intraprendi quindi la carriere di avocat civilist. Da student, Giuseppe Conte al a frecuentât il colleghio universitari Villa Nazareth.Tal 1992 al e stât docent invidât presso l'Universitàt Yale in tai Stâts Unîts d''Americhe. Dal 1992 al 1993 al e stât borsist al CNR. Al e catolic e al crôt a pari Pio.Separât da la femine Valentina Fico,al e pari di Niccolò, nasciût tal 2007.La so atuâl compagne ai e Olivia Paladino, fie dell'imprenditôr Cesare Paladino e dell'atrice svedese Ewa Aulin.

Carriere Politiche[cambie | modifiche il codiç]

Il 21 di Mai 2018 al ven presentât dai leaders de coalizin M5S-Leghe par jessi President dal Consei devant al President Mattarella.Mattarella aprove e a incariche Conte a formâ un gnûf Guvier ma lui al accete con risierve che plui in devant anularà par formâ il gnûf esecutîf.Il 31 Mai 2018 Giuseppe Conte al forme il Guvier cun doi vice-presidents: Matteo Salvini (come ancje Ministri dal Lavôr e dal Svilupi Economic) e Luigi di Maio (come ancje Ministri dal Interni). Dopo ve  giurât al Quirinal,il 5 Jugn al ten il so discors d'insediament al Senât,cjapant la fiducie con 171 vots favorevui, 117 contraris e 25 astinus.La zornade dopo la fiducie ancje a la Cjamare cun 350 vots favorevui, 236 contraris e 35 astinus.

Giuseppe Conte dopo l'incontri cun il President Mattarella.

Ancje se il so prin Guvier tal 2019 al e colat,par l'autodimision dal Ministri Salvini,Conte al e restât il President dal Consei tal Guvier Conte II dulà che l'esecutîf al e formât da membris in tor da l'aree politiche dal PD,M5S,Italie Vive e Libars e Compagn.Mentri la precedente coalizion di centro-diestre dal 2018 formade da Leghe,Fuarce Italie,Non cun l'Italie e Fradis d'Italie ai e tornade a la oposizion.

Guvier Conte I al Quirinal.