Fumut furlan

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.


Icono de esbozo
Icono de esbozo
Cheste vôs al è un aboç, che al è stât juste scomençât e al conten dome pocjis informazions.
Se tu puedis, zonte alc cumò e judinus a fâle deventâ simpri miôr seguint lis convenzions de Vichipedie. Par vê une liste complete des vôs in cheste condizion, cjale la rispetive categorie. Graciis di cûr!

La storie dal fumut furlan e tache dopo il taramot dal ’76 cun la serie di Tarvos di Sandri di Suald.

Tai ultins agns a son stadis butadis fûr in marilenghe diviersis oparis, spes di bon nivel, par esempli Relè e la felicitât (di Sandri Di Suald cun la colaborazion di E. Castellani), Cuatri bogns motîfs di Manuele e Daniele Fior, il cicli sui Benandants di Francesco Bisaro su tescj di Paolo Paron cun Il Benandant e Lis cuatri temporis , La fortuna di Guido Carrara, Capitan Cjargne e Gnognosaurs di Dree Venier e Carnera al lavore tal circ di Eva di Silvestro. "3 di avrîl 1077" (2006, disens Gomets, colôrs Luca Malisan), "La Disfide di Spilimberc" (2007, storie Renzo Scomparin, disens Luca Malisan)

Publicazions periodichis[cambie | modifiche il codiç]

Fumuts e vegnin publicâts periodichementri su la riviste par fruts Alc&Cè che e ven fûr cun La Vita Cattolica. Fra chescj a son Alan acuilot nostran di Stefano Celona, Sclisignûf di Pao e i Gnognosaurs di Dree Venier.

Traduzion par furlan[cambie | modifiche il codiç]

Fumuts amatoriai[cambie | modifiche il codiç]

Intal 1996 Dree Venier e Stefano Celona a dan fonde ae fanzine a fumuts Pipins, li che a tachin a lavorâ altris autôrs furlans come Simone Paoloni.

Viôt ancje[cambie | modifiche il codiç]