Discussion:Relazions e Organizazions Internazionâls

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Sens di cheste vôs[modifiche il codiç]

Jo no ai capît tant ben ce che je cheste vôs, une racuelte di organisims internazionâi? Parcè che par dî par talian it:Internazionale e je une pagjine di disambiguazion, leade plui che altri a la Internazionâl Socialiste--Klenje 7 di Set 2006 a lis 21:42 (UTC)

Mandi, prime di dut, grazie pal to comment. A disi il vêr o ai fat riferiment ale Wikipedia par Inglês, quanche o ai scomenzât chiste vôs. Chel che mi plasarès zontà ta cheste vôs ae une racuelte no dome di organisims internazionâi, ma ancje di tematichis "internazionalis" come le Cooperazion al Svilup e cussì vie. Magari par evità cunfusion, si podarès gambià il titul di cheste vôs. Ce distu? PS: ben accette ogni correzion dal me Furlan ancje. O ai gole di da il me contribût pa salveguardie de marilenghe, ma o ai bisugne di studià miôr le grammatiche ...

Mandi, prime di dut benvignût/benvignude. La tô idee e je interessante, ancje se in efiets a sarès di cjatâ un titul just, forsit Internazionalisim, ma chestis peraulis dopo sunin pôc ben par furlan. Se no si pues meti ca dome une piçule introduzion a ce che si intint par internazionâl, e dopo meti i leams a lis diversis vôs come Cooperazion al svilup e vie indevant. Cussì a vegnarès fûr une pagjine mancul incasinade. Pal furlan, nol è mâl, e al è simpri plui facil corezi cualchi alc che scrivi su robis di cui no ai idee. Po secont me si impare sbaliant, jo almancul o ai fat cussì (e sbalii ancjemò :D). Ah, e ssarès bon se tu ti regjistris culì, cusì ancje i tiei contribûts a son regjistrâts e tu âs la tô pagjine par discuti. Bon lavôr--Klenje 8 di Set 2006 a lis 12:35 (UTC)