Discussion:Lote pes investiduris

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Propuestis sul non de vôs[modifiche il codiç]

O propon la plui normâl "vuere pes investiduris". Cemût sunaressial par talian "litigata pelle investissioni"? Scrivi un furlan gjenuin nol vûl dî gran scrivi cussì.

Grazie dal intervent. Ancje secon me al sarà miôr gambiâ il non de vôs. In gjenerâl pai articui su argoments storics, (o in cualchi maniere di argoments tecnics) al è miôr doprâ la terminologjie che e ven doprade comunementri pluitost che peraulis gnovis. Sgarfant di corse su "La storie dal Friûl" di Menis voltade par furlan di Verone o ai cjatât "lote pes inviestiduris" (vecje grafie), la mê propueste e je alore "lote pes investiduris".
E je juste la critiche sul furlan gjenuin ma si à di tignî iniment che la filosofie de Vichipedie e je chê dal lavôr di volontariis e ognidun al pues vê un so stîl difarent. Chest nol vûl disi che lis robis a àn di jessi fatis mâl, (anzit une volte che une robe e je scrite ducj a puedin modificâle par fâle miôr, par corezi, par fâ zontis). Di vôs di meti a puest su la nestre Vichi a 'nd è un grum e no dome come grafie ma propit come stîl che nol è simpri just par une enciclopedie. Dut câs bisugne ringraziâ simpri cui che al piert dal timp par scrivi, a comedâ e a slargjâ dopo si stâ un moment. --Tocaibon 19 di Avo 2008 a lis 13:15 (UTC)
Lote pes investiduris mi samee une buine idee. Po come che al à dit Tocaibon, ca nol è nuie di fissât, dut si pues cambiâ, baste segnalâlu ;-) --Klenje 20 di Avo 2008 a lis 12:29 (UTC)