Discussion:Giuseppe Verdi
Gnove sezionAspiet
Ultimo commento: 1 mês indaûr, lasciato da Tocaibon in merito all'argomento Nons talians e furlans
Bundì, o stoi scomençant a scrivi cheste pagjine --Udine2812 (discussion) 22 di Avr 2018 a lis 20:32 (UTC)
Nons talians e furlans
[modifiche il codiç]Sino sigûrs che al ledi ben zirâ ducj i nons par furlan? Jo ju lasarès par talian se a son personis talianis. No mi somee il câs di doprâ Indri Caruso, cui lu clamial cussì par furlan? Tocaibon (discussion) 12 di Mai 2026 a lis 21:14 (CEST)