Discussion:Austrie-Ongjarie

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

NPOV, super NPOV[modifiche il codiç]

Judri, o ai capît che dit claramentri ti sta sul cazzo l'Imperi Asburgjic e tu amis un grum l'Italie. Ma culì se no tu âs capît no vin di fâ une enciclopedie di part, ma une imparziâl, neutrâl, super partes, apolitiche e vie indevant. O sai che jessi neutrâl al 100% al è impossibil, ma tu no tu ti sfuarçis neancje un tic. Se tu âs scrivi dome cuatri riis, met dome informazions storichis, i confins, no "politiche inliberâl", fals dirits a lis minorancis... A son robis che a si puedin dî se tu disis ancje la opinion contrarie. Se no al è dome un jessi partigjans di une bande, une robe che no covente a nissun. E ancje il cambiâ lis peraulis nol jude. Se dopo o vin di jentrâ tai contignûts, visiti che un censiment dai furlans no lu à fat il stât talian. Che invezit al à talianizât cognons, spostât i predis che no rispietavin masse la gnove patrie e tantis altris robis che cumò a si cirin di dismenteâ. Parcè che o sin ducj "Fratelli d'Italia"--Klenje 26 di Set 2006 a lis 18:06 (UTC)


Reson al sent par sent... cirarai di gambia. Judri.

Segnalazion di no neutralitât[modifiche il codiç]

La seconde part dal articul no mi somee neutrâl. Al sarès ancje di evitâ frasis come "a si dîs che...", "al è provât che...". Forsit al sarès miôr tornâ a scrivi dut l'articul. I articui de wiki taliane e di chê inglese mi somein avonde ben fats e a podaressin fa di model. Verementri ben fat (il miôr) mi somee dut câs l'articul de wiki par todesc. --Tocaibon 6 di Mai 2007 a lis 20:31 (UTC)

Di riscrivi l'articul lu vevi pensât ancjo, parcè un tantin "di bande" mi sameave, dome che savevi ancje che no si pues cancelâ dut cence un motîf, cussì o ai provât a recuperâ.... Ai tacât a voltâ une part dale version todescje; cuant che o varai timp, un pôc par volte, o larai indenant.

Mandi - Illister