Discussion:Armando Diaz

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

No viout il motif dai gambiaments. Grazie pes zontis... ma: RIPRISTINÂ IL TITUL DI MARESSIAL D'ITALIE E... COME TE PAGJINE TALIANE... Al termine della guerra Diaz divenne senatore, e nel 1921 venne insignito del titolo di "Duca della Vittoria".

Duncje, dato ch'o sin intune Republiche e no intun ream, te nestre Costituzion al esist un articul ch'al dis espressementri che i titui nobiliars a no son valits... e che i predicjats (come DELLA VITTORIA) a jentrin a faa part dal cognom. Difat ducj i dissendents di ARMANDO DIAZ a si clamin DIAZ DELLA VITTORIA (se no tu mi crouts vaa viodi l'elenc telefonic di ROME... Prime di fâ il gambiament, dato che no tu as creât tu la pagjine sares il câs che tu scomenzis une discussion ancje parceche i COMUNS MORTÂI no podin gambiâ nuie. WIKI eis une LIBARE enciclopedie.


Sarà libare ma e va ancje daûr dal bon sens. Se Diaz al va ricuardât intune enciclopedie nol è sigûr pe vitorie. ARMANDO DIAZ al è obietivementri ancje masse.--bandul 6 di Avr 2008 a lis 16:55 (UTC)


  • Eco il sentenzeôs...

jo o ai puartât i dâts... la costituzion e altris "stupidadis" dal gjenar... se tu podis, par plasei, reste ta chel nivel di dibatit.

Pe cuestion dal non de vôs o ai dome metude che che tu cjatis normalmentri (ven a stâi Armando Diaz) tu la cjatis, par esempli, te wiki taliane... Dut câs intal test dal articul si podarès contâ dut. La biografie su la wiki taliane mi somee fate discretementri si podarès voltâle par furlan. --Tocaibon 6 di Avr 2008 a lis 22:00 (UTC)