Aurano

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Aurano (Vran par lombard) e je un Comun talian di 107 abitants de Province dal Verban-Cusio-Ossola in Piemonte.Vue al fâs part de la unione montane dai comuns Valgrande e dal Lago di Mergozzo.

Paîs di Scareno

Geografie fisiche[cambie | modifiche il codiç]

Il comun al è situât tal Verbanis, inte Val Intrasca superiôr; e part dal so teritori al è comprensût tal Parc Nazionâl dal Val Grande, dulà che a ricjadin cualchi alt auranês, come il Mont Zeda (2.156 m.s.l.m.), il Pizzo maronât (2.051 m.s., la Cume Cugnacorta (1.894 m.s.-l.m.) e il Mont di Vadà (1.836 m.s-.l.m.).L'altece medie dal pais al è di 551 metris dal nivel dal mar.

Geologjie[cambie | modifiche il codiç]

Inte aree dal Parc Nazionâl Val Grande (nassude cun la istituzion dal Sesia-ValGrande Geopark), a son stadis metudis adun cualchi percors geologjic, tra cui chel clamât La nassite di un continent, che si snoda cuasi dute tal teritori comunâl di Aurano, tra Piancavallo (comun di Oggebbio) e il mont Vadà: l'itinerari al à il fin di spiegâ il procès di formazion de croste continentale de Tiere. Il sentier al à panelis illustratifs, distribuidis su 7 pas plui un puest di introduzion al Belvedere di Piancavallo e si snode su la Strade Cadorna. Lis litologjiis che a saltin fûr a fasin part de unitât litotettoniche de Sere dai Lagui, dulà che a saltaran fûr Ortogneiss (Piancavallo e Mont Vadà, chescj ultins ocjadins), Scisti dai Lagui (Il Pian d'Arla), Anfiboliti e Paragneiss (gneiss minuti e cenerigneiss).

Simbui[cambie | modifiche il codiç]

Steme dal comun.

Proposta di stemma
Proposta di embleme

Economie[cambie | modifiche il codiç]

Un interessant puest turistic al è la cjapanne Pian Vadà, dentri dal Parc della Val Grande, metude a 1711 m s.l.m. cun 20 lits[1] ragjiungibil di Piancavallone e Aurano. 

Amministrazion[cambie | modifiche il codiç]

Cheste e je une tabele su lis aministrazions comunalis che a son stadis suciedudis in chest comun talian.Model:ComuniAmminPrecTitolo Model:ComuniAmminPrec Model:ComuniAmminPrec Model:ComuniAmminPrec Model:ComuniAmminPrec Model:ComuniAmminPrec Model:ComuniAmminPrecFine

Notis[cambie | modifiche il codiç]

  1. Error on call to Template:cite web: Parameters url and title must be specified.