Rigopian

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.


Un ringraziament al va a cui che al à scrit chest articul.

Dut câs il test nol è scrit inte grafie normalizade; se tu puedis, modifiche la pagjine seont lis regulis che tu cjatis ca.

[1]Rigopian al è un puest turistic montane intal teritori dal comun talian di Farindola, in Abruç, in Province di Pescara, metût a lis faldis sud-orientalis dal mont Gran Sasso d'Italie.

L'hotel prine dop le valanghe

Geografie fisiche[cambie | modifiche il codiç]

Il Pâis al è distribuît su cirche 0,7 km²,cun 391 aitants.

Territôr[cambie | modifiche il codiç]

Al è situât te part di mieç mont dal comun di Farindola, su un piçul planôr a altetât 1 200 m.S.l.m.[2] a lis faldis sud-est dal grûp dal Mont Camicia (Mont Tremoggia - Mont Siella - Mont San Vito), dorsale orientale dal massic dal Gran Sasso, circondade di boscs di fûc.[1] Al è traversât di dôs stradis: la strade dal Vado di Sole, Aghe e rive a Aquile passant par il Campo Imperatore, passant lis fonts dal flum Tavo, e la strade provinciale 37 di Castelli che e cjale Rigopiano a Cjastielis (Province di Teramo).[3][4] Al passe par chest un trat dal grant Huppo of the Great Sasse.

Storia[cambie | modifiche il codiç]

Il paîs al è nassût intal Neolitic anterior cum un piçul insediament di cjasons di pietre.Inte Etat di Mieç al fo svilupade il borc atuâl.

La valanghe dal 2017[cambie | modifiche il codiç]

Il 18 di Zenâr dal 2017 une fuarte valanghe al à culpît l'hotel "Rigopiano",al di fûr dal paîs,causant frai i 40 residentis 29 vittims.

  1. Error on call to Template:cite web: Parameters url and title must be specified.
  2. Erôr te funzion Cite: Errore nell'uso del marcatore <ref>: non è stato indicato alcun testo per il marcatore geografia
  3. Error on call to Template:cite web: Parameters url and title must be specified.
  4. Error on call to Template:cite web: Parameters url and title must be specified.