Creative Commons

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
Logo de Creative Commons

La Creative Commons e je une organizazion no governative che e lavore cence finalitât di vuadagn.

La sô finalitât e je che di elaborâ e pandi des licencis di autôr che a regoledin i dirits dal autôr di une opare e la pussibilitât di bande di altris autôrs di doprâ e di modificâ la opare origjinarie. La necessitât di chestis licencis e je vignude fûr intai ultins agns soredut cul disvilup de informatiche e di Internet, cuant che si si è visâts che une interpretazion masse rigjide des leçs sul copyright e podarès imberdeâ il disvilup dai lavôrs creatîfs.

Il fondadôr dal progjet intal 2007 al è stât il professôr di dirit de Universitât di Stantford Lawrence Lessing, che al è un dai plui grancj esperts de legjislazion sul dirit di autôr. Za prime si dopravin des licencis alternativis ae "licence cun ducj i dirits riservâts", lis dôs licencis dopradis a jerin che de Open Publication Licence (OPL) e sore dut che de GNU Free Documentation License (GFDL).

Lis licencis Creative Commons a àn voie di dâ dute une schirie di alternativis disint clarementri cuai che a son i dirits che l'autôr al ten par se e cuai che a son libars.

Localizazion[cambie | modifiche il codiç]

Lis licencis creative Commons a son nassudis intai Stâts Unîts ma a son pensadis par jessi dopradis ancje in altris legjislazions. La localizazion e je la traduzion de licence in une altre lenghe, fasint chest si àn tal câs di fâ chês modifichis che e tegnin cont des diferencis fra la legjislazion dal paîs localizât e chês dai Stâts Unîts de Americhe. La ultime version des licencis Creative Commons e je la 3.0 ma la ultime localizade pe legjislazion taliane e je la 2.5

Viôt ancje[cambie | modifiche il codiç]


Leams[cambie | modifiche il codiç]