Cocker spaniel anglês

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.


Un ringraziament al va a cui che al à scrit chest articul.

Dut câs il test nol è scrit inte grafie normalizade; se tu puedis, modifiche la pagjine seont lis regulis che tu cjatis ca.

Il cocker spaniel anglês al è une raze di Cjan di cjace e di trufa une vore elegante e aristocratiche,propri par chest al è une des razis di cjan plui apreçadis. Al è stât sielzût par la cjace ae beccaccia, ma cumò par lis sôs cjarateristichis al è un dai miôr par cuasi ducj i tipis di cace. Un grant cjan di nuot,se puede dir, al è adat a lavorâ ancje in zonis paludosis e chês dulà che la vegetazion e je dense. Al à un caratâr allegri e la coda dal moviment incessant e gioiôs, soredut cuant che al seguìs un traç, cence rispietâ lis dificoltâts dal teren. Al à volût corisi e zuiâ cun il so om, al è: fuart, sportiv, une vore armoniôs e compaç,adat a la vite a la arie aperte.

L'azion dal cocker spaniel e je disciolte, decidude e larghe cun grandis falcjadis e cjamp di teren ,ancje in aghe profuinde.

Cocker spaniel anglês

Aspect gjenerâl[cambie | modifiche il codiç]

Al à un tronc clamât "nel retangul",par la so particulare forme, ancje se la altece e je cirche pari ae lungjece (medide però de raze de code ae punta dal garès, invezit che ae punta dal sterni, come invezit tal câs des razes clamadis "in cuadri"). Il 90% al è di piçule dimension. Il crani al è ben svilupât e cjaselât cun il stop ben segnât metût a mieç tra il tartuf e occipite.Al à une masiele lungje e fuarte,cum une dentadure robuste

Maladie[cambie | modifiche il codiç]

La raze e je sogjetade a malatiis gjenetichis graviis, cualchi invalidant, cualchi mortâl. Tra chescj la nefropatie familiare (FN), l'atropie progressive de retine (PRA) e la displasie de cuarde.

Galarie di imagjinis[cambie | modifiche il codiç]

Notis[cambie | modifiche il codiç]


Bibliografie[cambie | modifiche il codiç]

Altris progjets[cambie | modifiche il codiç]

Su Wikimedia Commons al è disponibil contignût multimediâl relatîf a:

Cocker spaniel anglês