Tele Alto Bût

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Tele Alto Bût e jè une television locâl cun sente a Paluce, in Cjargne, che e trasmet sul digjitâl di tiere DVB-T, UHF 41 (intal 2013), cjanâl 72.

Nassude intal 1982 cul non di "Tele Cente", Tele Alto Bût e jè une emitent di comunitât, gjestide di une asociazion apolitiche e cence fins di vuadagn. Il so segnâl si lu puès ricevi te Val dal Bût, biel che al cuvierç in dut o in part i cumuns di Paluce, Çurçuvint, Sudri, Trep di Cjargne, Liussûl, Monai, Darte, Zui e Tumieç.

La finalitât di cheste emitent e je chê di trasmeti lis gnovis de valade, di documentâ lis tradizions cun speciâi e intervistis, e ancjemò di promovi i fats de vite culturâl, sportive, artistiche, religjose de Cjargne tantche sagris, fiestis, mostris, inaugurazions, spetacui teatrâi o musicâi, e di fâ cognossi la cronache politiche locâl, in particolâr i dibatits intai Conseis comunâi.

I programs a son par furlan (massime lis intervistis e une buine part dai programs culturâi) e par talian; tra i svants di cheste television al è encje chel di ve realizât un cert numar di notiziaris par tamavês.

Cul documentari “Mistîrs di une volte”, ai 2 di dicembar dal 2006, cheste stazion televisive e à otignût il premi pe miôr regjie al concors nazionâle “Piccoli comuni”, inmaneât de Regjon Umbrie.

Leams[cambie | modifiche il codiç]