Antropologjie fisiche: diferencis tra lis versions

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
 
pNessun oggetto della modifica
Rie 1: Rie 1:
La '''Antropologjie fisiche''' a je chel ram de [[Antropologjie]] che al studie l’[[evoluzion]] biologjiche, l’ereditarietât [[gjenetiche]] e i mûts di adatament dai oms cjalânt ancje i fossii.
La '''Antropologjie fisiche''' a je chel ram de [[Antropologjie]] che al studie la [[evoluzion]] biologjiche, la ereditarietât [[gjenetiche]] e i mûts di adatament dai oms cjalânt ancje i fossii.
Le antropologjie fisiche a nas tal XIX secul dopo che [[Charles Darwin]] al veve elaborât le [[teorie de evoluzion]] e [[Gregor Mendel]] al veve inventât le [[gjenetiche]].
La antropologjie fisiche a nas tal XIX secul dopo che [[Charles Darwin]] al veve elaborât la [[teorie de evoluzion]] e [[Gregor Mendel]] al veve inventât la [[gjenetiche]].


[[Categorie:Antropologjie]]
[[Categorie:Antropologjie]]

Revision dai 22 di Mar 2006 a lis 08:06

La Antropologjie fisiche a je chel ram de Antropologjie che al studie la evoluzion biologjiche, la ereditarietât gjenetiche e i mûts di adatament dai oms cjalânt ancje i fossii. La antropologjie fisiche a nas tal XIX secul dopo che Charles Darwin al veve elaborât la teorie de evoluzion e Gregor Mendel al veve inventât la gjenetiche.