Pradaman: diferencis tra lis versions

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
spostât il riferiment al non Predaman inte part storiche
Rie 15: Rie 15:
|notis= 
|notis= 
}}
}}
'''Pradaman''' ('''''Predeman''''' par furlan istoric<ref>https://www.dizionariofriulano.it/lemmi/predeman/</ref>) al è un comun di 2.953 abitants che al fâs part de [[provincie di Udin]]. Lu si cjate a sud est dal cjâf lûc su la drete de [[Tor]] e de [[Maline]]. Il teritori al è scuasit dut plan. E fasin part dal comun ancje la frazion di Lovarie e i cjasâi di Cerneglons Vecjo.
'''Pradaman''' al è un comun di 2.953 abitants che al fâs part de [[provincie di Udin]]. Lu si cjate a sud est dal cjâf lûc su la drete de [[Tor]] e de [[Maline]]. Il teritori al è scuasit dut plan. E fasin part dal comun ancje la frazion di Lovarie e i cjasâi di Cerneglons Vecjo.


== Storie ==
== Storie ==
I primis documents che a cjacarin di Pradaman e son dal XI secul ancje se te [[Tor]] a son stadis cjatadis anforis di epoche romane che a fasin pensâ a insediaments plui antîcs.
I primis documents scrits che a cjacarin di Pradaman e son dal XI secul e a doprin il non di '''''Predeman''''' <ref>https://www.dizionariofriulano.it/lemmi/predeman/</ref>. Dutcâs il fat che inte [[Tor]] a sedin stadis cjatadis anforis di epoche romane al fâs pensâ a insediaments plui antîcs.


== Di viodi ==
== Di viodi ==

Revision dai 21 di Mai 2021 a lis 12:27


Pradaman
Non uficiâl par talianPradamano
ProvincieUdin
Altitudin96 m s.n.m
Superficie16 km²
Popolazion2.953 ab.
Densitât184 ab/km²
FrazionsLovarie
Comuns confinantsUdin, Buri, Pavie, Premariâs, Remanzâs
CAP33040
Prefìs telefonic0432
PatronSante Cecilie

Pradaman al è un comun di 2.953 abitants che al fâs part de provincie di Udin. Lu si cjate a sud est dal cjâf lûc su la drete de Tor e de Maline. Il teritori al è scuasit dut plan. E fasin part dal comun ancje la frazion di Lovarie e i cjasâi di Cerneglons Vecjo.

Storie

I primis documents scrits che a cjacarin di Pradaman e son dal XI secul e a doprin il non di Predeman [1]. Dutcâs il fat che inte Tor a sedin stadis cjatadis anforis di epoche romane al fâs pensâ a insediaments plui antîcs.

Di viodi

Di interès a son la Vile Giacomelli dal XIX secul e la Vile Ottelio dal XVII secul.

Pradaman vuê

Al dì di vuê Pradaman al è un puest une vore industriôs tant pes sôs industriis che pe ativitât agricule. Te bande basse dal comun e passe la statâl Udin-Gurize e che si puedin cjatâ une vore di capanons, negozis e buteghis.

  1. https://www.dizionariofriulano.it/lemmi/predeman/