Spilimberc: diferencis tra lis versions

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Luckas-bot (Discussion | contribûts)
p r2.7.1) (Robot: o zonti: no:Spilimbergo
Sebi1 (Discussion | contribûts)
Nessun oggetto della modifica
Rie 1: Rie 1:
{{Model:Comun furlan
{{Model:Comun furlan
|non=Spilinberc
|non=Spilimberc
|nontalian=Spilimbergo
|nontalian=Spilimbergo
|steme=Figure:Spilimbergo-Stemma.png
|steme=Figure:Spilimbergo-Stemma.png
Rie 18: Rie 18:
}}
}}


'''Spilinberc''' e je une maraveose citadine che a si cjate su la rive drete dal flum [[Tiliment]]. Citadine di art, storie e culture, e conte cirche 12.000 abitants (che a si clamin spilinberghês), une sdrume di industriis innomenadis, ma ancje scuelis di grant presit internazionâl come la [[Scuele Mosaiciscj dal Friûl]].
'''Spilimberc''' e je une maraveose citadine che a si cjate su la rive drete dal flum [[Tiliment]]. Citadine di art, storie e culture, e conte cirche 12.000 abitants (che a si clamin spilimberghês), une sdrume di industriis innomenadis, ma ancje scuelis di grant presit internazionâl come la [[Scuele Mosaiciscj dal Friûl]].


Spilinberc al è un paîs vignût su da un borc medievâl e, par no dismenteassilu mai, ogni an a si fâs la fieste di San Roc ch'a dure trê dis, dal 14 al 16 di Avost, in dulà ch'a ven fate la rievocazion storiche de Macia.
Spilimberc al è un paîs vignût su da un borc medievâl e, par no dismenteassilu mai, ogni an a si fâs la fieste di San Roc ch'a dure trê dis, dal 14 al 16 di Avost, in dulà ch'a ven fate la rievocazion storiche de Macia.
Une altre grande manifestazion e je chê dal [[Folkest]], che par dute l'istât a presente concierts ator par dut il Friûl e tor la fin di Lui a finìs propit a Spilinberc cuntun gros conciert di cualchi artist impuartant, difarent ogni an.
Une altre grande manifestazion e je chê dal [[Folkest]], che par dute l'istât a presente concierts ator par dut il Friûl e tor la fin di Lui a finìs propit a Spilimberc cuntun gros conciert di cualchi artist impuartant, difarent ogni an.


[[Categorie:Comuns de provincie di Pordenon]]
[[Categorie:Comuns de provincie di Pordenon]]

Revision dai 6 di Jug 2011 a lis 20:48


Spilimberc
Non uficiâl par talianSpilimbergo
ProvinciePordenon
Altitudin132 m s.n.m
Superficie72 km²
Popolazion11.635 ab.
Densitât154 ab/km²
FrazionsBarbeàn, Baselia, Gjai, Gradiscja, Distrà, Taurian, Vassîl
Comuns confinantsDarbe, Dignan (UD), Flaiban (UD), Pinçan, Sant Denêl (UD), Sant Zorç de Richinvelde, Secuals, Vivâr
CAP33097
Prefìs telefonic0427
PatronSant Roc (16 di Avost)

Spilimberc e je une maraveose citadine che a si cjate su la rive drete dal flum Tiliment. Citadine di art, storie e culture, e conte cirche 12.000 abitants (che a si clamin spilimberghês), une sdrume di industriis innomenadis, ma ancje scuelis di grant presit internazionâl come la Scuele Mosaiciscj dal Friûl.

Spilimberc al è un paîs vignût su da un borc medievâl e, par no dismenteassilu mai, ogni an a si fâs la fieste di San Roc ch'a dure trê dis, dal 14 al 16 di Avost, in dulà ch'a ven fate la rievocazion storiche de Macia. Une altre grande manifestazion e je chê dal Folkest, che par dute l'istât a presente concierts ator par dut il Friûl e tor la fin di Lui a finìs propit a Spilimberc cuntun gros conciert di cualchi artist impuartant, difarent ogni an.