Pape Zuan Pauli II: diferencis tra lis versions

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
YurikBot (Discussion | contribûts)
Judri (Discussion | contribûts)
Nessun oggetto della modifica
Rie 2: Rie 2:
[[Image:ZuanPauliII.jpg|thumb|]]
[[Image:ZuanPauliII.jpg|thumb|]]
[[Image:Pope John Paul II Coat of Arms.jpg|thumb|]]
[[Image:Pope John Paul II Coat of Arms.jpg|thumb|]]
Sô santitât il '''Pape Zuan Pauli II''' (Wadowice, [[Polonie]], [[18 di Mai]] [[1920]] – [[Rome]], [[2 di Avrîl]] [[2005]]), nassût '''Karol Józef Wojtyła''', al è stât [[Pape]] dal [[16 di Otubar]] [[1978]] fin ale sô muart. Lui al fo il 264° pape inte storie de [[Glesie Catoliche]], al prin in 455 agns che nol jere [[Italie|talian]] e il prin di origjins slavis. Al à fevelât di une vore di robis intal so pontificât, di [[comunisim]], [[materialisim]], [[imperialisim]], [[capitalisim]] e [[opression]], al fo contrari a [[abort]], [[pene di muart]], [[omosessualitât]], e [[contracezion]].
'''Zuan Pauli II''' (Wadowice, [[Polonie]], [[18 di Mai]] [[1920]] – [[Rome]], [[2 di Avrîl]] [[2005]]), nassût '''Karol Józef Wojtyła''', al à stât [[Pape]] dal [[16 di Otubar]] [[1978]] fint a la sô muart. Al fo il 264° pape inte istorie de [[Glesie Catoliche]], al prin in 455 agns che nol jere [[Italie|talian]] e il prin di origjins sclavis. Al à fevelât di une vore di robis intal so pontifiât, di [[comunisim]], [[materialisim]], [[imperialisim]], [[capitalisim]] e [[opression]], al fo contrari a [[abort]], [[pene di muart]], [[omosessualitât]], [[contracezion]].
Lui al fo viodût de maiorance de int come un cjâf no dome religjôs, ma di livel mondiâl.
Al fo viodût di tante int come un cjâf no dome religjôs, ma di livel mondiâl.


Le sô mission personâl come Pape, cjâf e insegnant pai catolics tal mont, e je stade chê di implantâ fermamentri la lezion dal [[Concili Vatican Secont]], cirint di recuperâ la sacralitât e la part de Glesie tal mont di vuê.
Le sô mission personâl come Pape, cjâf e insegnant pai catolics tal mont, e je stade chê di implantâ fermamentri la lezion dal [[Concili Vatican Secont]], cirint di recuperâ la sacralitât e la part de Glesie tal mont di vuê.


Lui al è stât il Pape che 'ndà viazât di plui inte storie e al tierç pe lungjece dal pontificât, influençânt une vore l'evoluzion de storie inte [[Europe]] dal est daspò e prime de sdrumade dal [[Mûr di Berlin]].
Al à stât il Pape ch'al à viazât di plui inte storie e il tierç pe lungjece dal pontificât, influençant une vore l'evoluzion de storie inte [[Europe]] dal Est daspò e prime de sdrumade dal [[Mûr di Berlin]].


[[Category:Biografiis]]
[[Category:Biografiis]]

Revision dai 28 di Set 2006 a lis 15:33


Icono de esbozo
Icono de esbozo
Cheste vôs al è un aboç, che al è stât juste scomençât e al conten dome pocjis informazions.
Se tu puedis, zonte alc cumò e judinus a fâle deventâ simpri miôr seguint lis convenzions de Vichipedie. Par vê une liste complete des vôs in cheste condizion, cjale la rispetive categorie. Graciis di cûr!
Figure:ZuanPauliII.jpg
Figure:Pope John Paul II Coat of Arms.jpg

Zuan Pauli II (Wadowice, Polonie, 18 di Mai 1920Rome, 2 di Avrîl 2005), nassût Karol Józef Wojtyła, al à stât Pape dal 16 di Otubar 1978 fint a la sô muart. Al fo il 264° pape inte istorie de Glesie Catoliche, al prin in 455 agns che nol jere talian e il prin di origjins sclavis. Al à fevelât di une vore di robis intal so pontifiât, di comunisim, materialisim, imperialisim, capitalisim e opression, al fo contrari a abort, pene di muart, omosessualitât, contracezion. Al fo viodût di tante int come un cjâf no dome religjôs, ma di livel mondiâl.

Le sô mission personâl come Pape, cjâf e insegnant pai catolics tal mont, e je stade chê di implantâ fermamentri la lezion dal Concili Vatican Secont, cirint di recuperâ la sacralitât e la part de Glesie tal mont di vuê.

Al à stât il Pape ch'al à viazât di plui inte storie e il tierç pe lungjece dal pontificât, influençant une vore l'evoluzion de storie inte Europe dal Est daspò e prime de sdrumade dal Mûr di Berlin.