Vulcanologjie: diferencis tra lis versions

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p robot Adding: ru, sk
p corezions
Rie 1: Rie 1:
La '''vulcanologjie''' e je la sience ca studie i [[vulcan]]s e lis conseguencis de ativitât vulcaniche sui moviments de [[croste de tiere]]. Il studi dai vulcans al a judât a puartâ indenant la teorie de [[tetoniche a plachis]]. Il prin a vê contât di une [[eruzion]] vulcaniche al è stât [[Plinius il zovin]], durant la distruzion di [[Pompei]], tal 79 dopo Crist.
La '''vulcanologjie''' e je la sience ca studie i [[vulcan]]s e lis conseguencis de ativitât vulcaniche sui moviments de [[croste de tiere]]. Il studi dai vulcans al à judât a puartâ indenant la teorie de [[tetoniche a plachis]]. Il prin a vê contât di une [[eruzion]] vulcaniche al è stât [[Plinius il zovin]], durant la distruzion di [[Pompei]], tal 79 dopo Crist.


==Leams==
==Leams==

Revision dai 2 di Mai 2006 a lis 10:14

La vulcanologjie e je la sience ca studie i vulcans e lis conseguencis de ativitât vulcaniche sui moviments de croste de tiere. Il studi dai vulcans al à judât a puartâ indenant la teorie de tetoniche a plachis. Il prin a vê contât di une eruzion vulcaniche al è stât Plinius il zovin, durant la distruzion di Pompei, tal 79 dopo Crist.

Leams