Figure:San Cesario diacono assiste al sacrificio del giovane Luciano (Pisco Montano).jpg

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Risoluzion plene(4 649 × 3 277 pixel, dimensions: 3,73 MB, gjenar MIME: image/jpeg)

Chest file al ven di Wikimedia Commons e al pues jessi doprât di altris progjets. La descrizion su la sô pagjine di descrizion e je mostrade ca sot.

Descrizion

Descrizion
Italiano: San Cesario diacono si imbatte in un giovane di nome Luciano, destinato a essere sacrificato ad Apollo per la festa del primo gennaio. Cesario protesta per questa barbarie presso il sacerdote pagano Firmino, incaricato del sacrificio umano, che per tutta risposta lo fa arrestare. Sullo sfondo vi è il "Pisco Montano", uno sperone roccioso di 83 metri che costituisce una struttura geologica a sé in quanto non è inglobato al retrostante Monte Sant'Angelo, sulla cui vetta domina il tempio attribuito a Giove Anxur.
Date
Sorzint Caesarius Diaconus, G. Guida 2015
Autôr Perrant
Permès
(Torne a doprâ chest file)
VRT Wikimedia

L'autorizzazione per l'uso di quest'opera è stata verificata ed archiviata nel sistema VRT di Wikimedia ed è accessibile esclusivamente agli utenti con un account VRTS. Se vuoi riutilizzare quest'opera altrove, per favore consulta le indicazioni di Commons:Riuso del contenuto al di fuori di Wikimedia. Se sei un utente di Commons e desideri avere conferma dell'avvenuta autorizzazione o per eventuali richieste, per favore contatta qualcuno con un account VRTS oppure lascia una nota alla VRT noticeboard.

Link al ticket: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2015121010024557
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

Licence pal ûs

w:fur:Creative Commons
Atribuzion
Questo file è disponibile in base alla licenza Creative Commons Attribuzione 3.0 Unported
Tu sês libar/libare
  • di condividi – di copiâ, distribuî e trasmeti il lavôr
  • di modificâ – di adatâ il lavôr
A lis cundizions seguitivis
  • Atribuzion – Tu âs di dâ lis informazions adeguadis sul autôr, un leam ae licence e dî se a son stâts cambiaments. Tu puedis fâ chest in cualsisei mût rasonevul, ma no in maniere di fâ pensâ che e avaledin te o la maniere che tu dopris la opare.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raffigura talian

Storic dal file

Frache suntune date/ore par viodi il file cemût che al jere in chel moment.

Date/OreMiniatureDimensionsUtentComent
atuâl6 di Zen 2016 a lis 13:48Miniature de version dai 6 di Zen 2016 a lis 13:484 649 × 3 277 (3,73 MB)FrangpanLarger version from book "Caesarius Diaconus", G. Guida 2015
7 di Dic 2015 a lis 22:42Miniature de version dai 7 di Dic 2015 a lis 22:422 048 × 1 443 (586 KB)Frangpan{{Information |Description ={{it|1=San Cesario diacono si imbatte in un giovane di nome Luciano, destinato a essere sacrificato ad Apollo per la festa del primo gennaio. Cesario protesta per questa barbarie presso il sacerdote pagano Firmino, incari...

Lis vôs ca sot a son leadis a cheste figure:

ûs globâl dal file

Chestis altris vichis a doprin chest file:

Metadâts