Figure:Araldico Città di Pescara.svg

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Risoluzion plene(file tal formât SVG, dimensions nominâls 397 × 468 pixels, dimensions dal file: 1,2 MB)

Chest file al ven di Wikimedia Commons e al pues jessi doprât di altris progjets. La descrizion su la sô pagjine di descrizion e je mostrade ca sot.

Descrizion

Stemma
InfoField
Italiano: Stemma Civico del Comune di Pescara
Blasonatura
InfoField
Italiano: Partito: nel 1° d’azzurro (campo di cielo), alla torre affiancata da una chiesa, posta su di un mare fluttuoso, il tutto al naturale accompagnato nella destra del capo da una cometa d’oro ondeggiante in sbarra; nel secondo di azzurro, al castello uscente dal fianco sinistro dello scudo, terminato da una torre al naturale merlata di quattro, aperta, finestrata e murata di nero, posta su di un mare ondeggiante d’argento. Al palo d’oro sulla partizione.
Il Motto è “HÆC EST CIVITAS ATERNI PORTA APRUTII ET SERA REGNI.” (Questa è la città di Aterno, porta degli Abruzzi e confine del Regno).
Lo scudo è fregiato di ornamenti da Comune.
Il simbolismo nello scudo araldico. Lo stesso viene poi ripreso con l’istituzione del “Gonfalone di Città” e simboleggiano l’unificazione dei Comuni di Pescara e Castellammare Adriatico. Sono evidenti i richiami alle due sponde del fiume. La chiesa ed il castello.
Smalto
InfoField
orargentazure
Date 23 Zenâr 2022
Artista
InfoField
MacMoreno
Sorzint Opera propria basata su: Pescara-Stemma.png

Licence pal ûs

GNU head Tu puedis copiâ, distribuî e/o modificâ chest document su la fonde de licence GNU Free Documentation License, Version 1.2 o seguitivis pubblicadis de Free Software Foundation; sence nissune sezion no modificabil, sence un testo di copertine e sence un test di quarte di copertine. Una copie de licence si ciate inte sezion intitulade Testo della GNU Free Documentation License.
w:fur:Creative Commons
Atribuzion condivît inte stesse maniere
Il file al à la licence di distribuzion di Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported.
Tu sês libar/libare
  • di condividi – di copiâ, distribuî e trasmeti il lavôr
  • di modificâ – di adatâ il lavôr
A lis cundizions seguitivis
  • Atribuzion – Tu âs di dâ lis informazions adeguadis sul autôr, un leam ae licence e dî se a son stâts cambiaments. Tu puedis fâ chest in cualsisei mût rasonevul, ma no in maniere di fâ pensâ che e avaledin te o la maniere che tu dopris la opare.
  • condivît inte stesse maniere – Se tu modifichis, cambiis o tu amplis il materiâl, tu scugnis distribuî i tiei contribûts in base ae stesse licence o compatibil cul origjinâl.
Questo tag di copyright è stato aggiunto nell'ambito dell'aggiornamento della licenza dei progetti Wikimedia.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raffigura talian

tipo di file talian

image/svg+xml

checksum talian

1fc357496bce7709a8485b752ebaf97992e85b81

1 261 415 byte

altezza talian

468 pixel

larghezza talian

397 pixel

Storic dal file

Frache suntune date/ore par viodi il file cemût che al jere in chel moment.

Date/OreMiniatureDimensionsUtentComent
atuâl25 di Zen 2022 a lis 00:21Miniature de version dai 25 di Zen 2022 a lis 00:21397 × 468 (1,2 MB)MacMorenoCorretti i colori delle drupe e delle bacche che sono d'oro.
25 di Zen 2022 a lis 00:15Miniature de version dai 25 di Zen 2022 a lis 00:15397 × 468 (1,2 MB)MacMorenoAggiunta la Croce in cima al campanile della Chiesa.
25 di Zen 2022 a lis 00:04Miniature de version dai 25 di Zen 2022 a lis 00:04397 × 468 (1,2 MB)MacMorenoCorrezione della Corona, secondo le indicazioni della Presidenza del Governo, Ufficio Araldica.
23 di Zen 2022 a lis 17:12Miniature de version dai 23 di Zen 2022 a lis 17:12397 × 468 (1,21 MB)MacMoreno{{Information |Description= Stemma Civico del Comune di Pescara, che è: Partito: nel 1° d’azzurro (campo di cielo), alla torre affiancata da una chiesa, posta su di un mare fluttuoso, il tutto al naturale accompagnato nella destra del capo da una cometa d’oro ondeggiante in sbarra; nel secondo di azzurro, al castello uscente dal fianco sinistro dello scudo, terminato da una torre al naturale merlata di quattro, aperta, finestrata e murata di nero, posta su di un mare ondeggiante d’argento. Al...

Lis vôs ca sot a son leadis a cheste figure:

ûs globâl dal file

Chestis altris vichis a doprin chest file:

Mostrel'ûs globâl di chest file.

Metadâts