Discussion:Talians

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.
(Indreçât ca di Discussion:Popul talian)

note su modifiche[modifiche il codiç]

o ai cambiât il test:

Dutis lis personis che, no impuarte la lenghe o la gjernazie, a partegnin a la Republiche Taliane jessint siei citadins.

o vevi voie di miorâ un ninin l'articul ma mi è stât plui comut gambiâlu che zontâ alc. O speri che al ledi ben istess, se no discutin :-) mandi --Tocaibon 1 di Otu 2006 a lis 20:53 (UTC)


Jo no ài nuie in cuintrari... forsi... pal nestri popul l'acezion di "popul" a si svicine plui a chel di "volk" che a chel di "popolo" doncje, tu podis benon vê reson. Jud.

definizion di popul talian[modifiche il codiç]

Il toc secont me al vâ spiegât miôr, sino sigûes che i ticinês o i san marinês a saressin dacuardi? --Tocaibon (discussion) 15 di Avr 2016 a lis 19:13 (UTC)

Model:Lmo allora, per mi l'è asquas on error. Per la geografia la penisola la scomincia all'incicra cont i Appennitt, donca l'è on poo 'me dì che mi, ti, i piemontes e i veneti hinn minga italian. Soratutt quell "Par une altre vision", a bon cunt l'è on esempi de evasività... Per el Tisin gh'è la Costituzzion che la dis che el popol ticines l'è fedel al compit de interpretà la coltura italiana in de la Confederazzion, ma minga che i ticines hinn italian... Per el San Marin la poesia del Carducci per l'Inn Nazzional, mai approvada, che la parla d'Italia. Per quella definizzion chi, tucc quej ch'i parlen italian hinn popol italian in pratega... --Sciking (discussion) 17 di Avr 2016 a lis 01:03 (UTC)