Discussion:Furlan comun

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Non de vôs[modifiche il codiç]

ma no sarès plui just meti la vôs sot di Grafie standard? o vino di fâ dome un redirect di Grafie standard a furlan comun?--Klenje 9 di Jug 2006 a lis 16:04 (UTC)

Ma no son la stesse robe! (Ancje se a lavorin insieme...). La grafie al è il mût di scrivi par cui si scrîf ducj e no dučh o duc' (come che a fasevin une volte). E dal rest i varis Ermes di Colôret o Çorut a scrivevin in coinè ma no in grafie uficiâl... Dut câs la setemane che ven o ai voie di scrivi alc su la grafie uficiâl e alc sul lessic furlan, casomai dopo che lu varai fat o provin a viodi se al è il câs di cambiâ cualchi titul o spostâ cualchi vôs. --Tocaibon 9 di Jug 2006 a lis 20:14 (UTC)

ah si viodintla cussì a son robis diviersis... alore al è forsit il non 'furlan comun' che no mi convinç dal dut. Forsit sarès miôr furlan centrâl, parcè che ancje il furlan di Cjasarse al è comun...--Klenje 10 di Jug 2006 a lis 10:40 (UTC)

Mi sa alore che al è miôr cambiâ furlan comun cun furlan standard (o normalizât). Il standard al derive de coinè leterarie e dal furlan centrâl cun cualchi diference (par esempli in standard si met om o salam ma tal Friûl centrâl si dîs omp e salamp) no dome ma il standard al ciape ancje come sinonims i vocabui des altris varietâts par cui patate tu puedis clamale ancje cartufule (che al sarês ciargnel e no di sigûr furlan centrâl). Ce ditu metino furlan standard o furlan normalizât? Isal di zontâ alc par piegâ miôr lis robis? --Tocaibon 10 di Jug 2006 a lis 13:20 (UTC)
jo ai sintût dutis e dôs lis versions... forsit al è miôr furlan standard, tal test o metares une note sui rapuarts cun lis variants locâls, par esempli 'om' e 'omp' che tu disis. Po forsi al è di dî che la lenghe standard e je a vonde doprade tal scrit, ma tal fevelâ pôc (che al è ancje normâl secont me)--Klenje 10 di Jug 2006 a lis 17:30 (UTC)