Vichipedie:Consei

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

A seconde de necessitât, par mieç di une variabil che e pues jessi il dì, la setemane o il minût, il Consei al podarà cambiâ ogni dì di un mês, ogni minût o ogni trop che tu vuelis. Il compuartament predeterminât al è il cambiament ogni dì.

Il consei dal dì...


Firmait i vuestris intervents cuant che fevelais cun cualchidun o in gjenar intes discussions. Al è vonde fracâ il decim boton de sbare di modifiche (), parsore dal spazi par inserî il test, o scrivi il codiç --~~~~ cuant che o zontais alc, e la vuestre firme e sarà mostrade in automatic tal test, cun date e ore.


Par meti chest messaç che si inzorne in automatic inte vuestre pagjine utent, scrîf {{consei}}.
Par viodi altris conseis cjale Vichipedie:Consei


Liste dai conseis[modifiche il codiç]

Ca sot e je une liste di consei su cemût doprâ e lavorâ su la Vichipedie.

Problemis o insigurecis cu la ortografie? Cjale la nestre pagjine dedicade a chest argoment, lì si cjatin diviers struments come coretôrs online e dizionaris ortografics che ti judaran a fâ simpri mancul erôrs!
{{Consei_1}} - discussion - cambiament - storic


Model:Consei 2


Model:Consei 3


Cuant che tu stâs modificant une vôs inte Vichipedie e tu vuelis meti un leam interni a une altre vôs, met dôs parentesis cuadris ator de peraule o des peraulis che tu vuelis leâ. Par esempli: [[animâl]] al inserìs un leam ae vôs "animâl". Cun di plui, se la peraule ti covente al plurâl, scrîf [[animal]]s, e ti vignarà fûr "animâls". Chest no si pues fâ pai plurâls che a cambiin cualchi leate de peraule, in chel câs tu scugnis scrivi par esempli [[plante|plantis]] e si viodarà "plantis". Altri...
{{Consei_4}} - discussion - cambiament - storic


O podês seguî lis redazions des vôs par mieç dal canâl RSS. Tu âs dome di lâ intal storic de vôs che ti interesse e inte scjatule dai imprescj in bande sielzi "RSS" o ben "Atom".
{{Consei_5}} - discussion - cambiament - storic


Jude a cressi i prodots libars come la Vichipedie. Dopre il software libar; il sisteme operatîf GNU/Linux e se tu dopris altris sistemis operatîfs, dopre il sgarfadôr Mozilla Firefox.
{{Consei_6}} - discussion - cambiament - storic


O podês segnalâ une pagjine che e je un clâr esempli di vandalisim o che no varès di esisti a un aministradôr parcè che la scanceledi. Par fâlu, modificait la pagjine che che o volês eliminâ e zontait {{distruzion|motîf par cui eliminâle}}.
{{Consei_7}} - discussion - cambiament - storic


Model:Consei 8


Model:Consei 9


Model:Consei 10


Model:Consei 11


Model:Consei 12


No savês propit ce scrivi? Parcè no dâ une cjalade a lis Pagjinis speciâls e al Portâl de comunitât? Là si cjatin listis di vôs curtis di slargjâ, vôs desideradis, vôs domandadis dai utents, vôs masse lungjis di dividi e tancj altris sugjeriments pe manutenzion.
{{Consei_13}} - discussion - cambiament - storic


Dutis lis revisions che si fasin suntune pagjine de Vichipedie a vegnin regjistradis. Par viodi i cambiaments che a son stâts fats tra une version e chê altre di une pagjine specifiche, frache sul boton storic.
{{Consei_14}} - discussion - cambiament - storic


la veretât autentiche e je inverosimil. F.Dostoiewsky--bandul 15 di Avo 2007 a lis 15:55 (UTC)
{{Consei_15}} - discussion - cambiament - storic


Model:Consei 16


Se o vês voie di creâ un leam a une categorie, si scugne zontâ doi pont al formât standard di un leam. Cussì, par esempli, par creâ un leam a Categorie:Chimiche si à di scrivi [[:Categorie:Chimiche]]. Se no volês che la peraule Categorie e vignedi mostrade intal test dal leam, come par Chimiche, alore si à di scrivi [[:Categorie:Chimiche|Chimiche]].
{{Consei_17}} - discussion - cambiament - storic


Se o vês cualchi domande gjenerâl o dubi, no par un utent specific, la podês fâ inte ostarie de Vichipedie.
{{Consei_18}} - discussion - cambiament - storic


Firmait i vuestris intervents cuant che fevelais cun cualchidun o in gjenar intes discussions. Al è vonde fracâ il decim boton de sbare di modifiche (), parsore dal spazi par inserî il test, o scrivi il codiç --~~~~ cuant che o zontais alc, e la vuestre firme e sarà mostrade in automatic tal test, cun date e ore.
{{Consei_19}} - discussion - cambiament - storic


Scrivint une gnove vôs, citait lis fonts di dulà che o ves cjapât lis informazions. Cussì il compit di cui che al larà a controlâ lis informazions al sarà un grum plui facil e svelt.
{{Consei_20}} - discussion - cambiament - storic


Model:Consei 21


Se no sês sigûrs di cemût che vignarà une pagjine cui cambiaments che o vês fats, prime di salvâ si pues fracâ il boton mostre anteprime, juste dongje di salve la pagjine. In chest mût us vignarà mostrade une edizion de pagjine cun lis modifichis fatis, e che dome voaltris o podeis viodi; se il risultât al è bon, o podês daspò salvâ normalmentri la pagjine; cussì si puedin evitâ di fâ mil versions cun tancj piçui cambiaments.
{{Consei_22}} - discussion - cambiament - storic


Model:Consei 23


Model:Consei 24


Model:Consei 25


Model:Consei 26


Model:Consei 27


Model:Consei 28


Model:Consei 29


Model:Consei 30


Model:Consei 31