Otmar Mainardis

De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Danilo Stampetta insegnant e poete, nassût a Udin dal 1935. Cui siei pseudonims di Otmar Mainardis e di Anonimo Friulano a son stadis publicadis tra lis poesiis plui gnovis e interessantis dai agns Sessante e Setante in Friûl.

Edizions[cambie | modifiche il codiç]

Une prime publicazion e je jessude su "Friuli d'oggi", orghin di informazion dal Moviment Friûl, po dopo, tal 1971, ducj i componiments a son stâts tirâts dongje in doi libruts: "Muart antighe dal Friûl Friûl" e "Celtics inovâi".

La poesie di Otmar Mainardis e à une potence evocative straordenarie e messedant cun risultâts une vore alts lis formis de epiche e de liriche e à vût il presi di une origjinalitât uniche. Otmar Mainardis al è stât preseât ancje dopo passâts une vore di agns di altris moviments culturâi inovadôrs e une vore impuartants, tant che Usmis e i Trastolons. Raff BB Lazzara al à scrit un articul interessant su chestis oparis te riviste "La Comugne"; i libruts origjinâi dal 1971 a son une vore dificii di cjatâ, e tal 2008 Sandri Carrozzo al à curât une gnove publicazion cun notis e adatament ortografic, che si pues leile intun blog di pueste.

Leams esternis[cambie | modifiche il codiç]