Discussion:Nunsiade

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Suspiet di violazion dal copyright[modifiche il codiç]

Chest isal un articul origjinâl o isal un test che al veve scrit Renato della Torre?

Tal secont câs nol va ben e al va cancelât. Al podarès lâ ben se a fos citade dome cualchi frase di della Torre ma no si pues copiâ alc almancul che l'autôr nol vedi dât il permès.

Ancjemò une robe, i articui su la Vichipedie no si àn di firmâ.

Mandi --Tocaibon 13 di Dic 2006 a lis 22:14 (UTC)

La ultime part a je di Renato Della Torre. Al è un onôr vê alc scrit di Della Torre che al è muart doi ains fa e comunque lui al veve dât il permes di doprâ il sô articul tant l'è vêr che ogni volte che a si cjante il missus o ai vedût il sô scrit fotocopiât. Il permes lu si à vût a vôs. Comunque se tu vuelis disimi che lu cambii. Bandul (Mandimi une istruzion, la mê direzion a è cerneglons@email.it)

In chest câs l'ultin toc al vâ almancul modificât o se no gjavât. Purtrop se no si à la declarazion provade dal autôr no si pues doprâ il test. Probabilmentri a 'nd è tancj di tescj scrits par furlan cu la volontât che a sedin doprâts e lets cence limitazions (e di sigûr a 'nd è ancje su Internet) ma la Leç a pretint une declarazion esplicite dal autôr che il test al sedi libar. Mandi --Tocaibon 6 di Fev 2007 a lis 21:00 (UTC)

O ai fat cualchi piçul cambiament e mi soi registrât. Se al va ben tu puedis gjavâ il avîs di pericul. Mandi Bandul