Discussion:Frico

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

-jo no soi un mago dal furlan scrit... Klenje dami una man!

-jo no soi un cogo... cui ch'al sa fa el frico par ben ch'al comedi le ricete! (le ai metude parcè che une Vichipedie sence frico no iè une vichipedie!! ;)

NiceGuyAlberto 30 di Dic 2005 a lis 13:09 (UTC)

Dîstu patate o cartufule?[modifiche il codiç]

Ancje jo no soi un mago dal furlan scrît, ma mi somee che la peraule juste par dî "patate" sia "cartufulis". O almancul, de mes bandis a si dîs cussì. Alpin furlan

A dì il vêr dutis dôs a son peraulis furlanis! A son sinonims e si puedin doprâ ducj e doi.
Cartufule a si dîs in Cjargne (e se tu provis a disi patate ti ridin daûr disint che no tu sês bon di fevelâ il vêr furlan :-) ) patate si dopre plui o mancul tal rest dal Friûl. Daûr di chest e je dute une storie. Tal 1700 Toni Zanon si è batût in lunc e in larc par cunvinci i contadins de plane a doprâ lis patatis par podè mangjâ miôr. Ai timps la miserie e jere tante e il mâl de spelaie al aflizeve i contadins. I furlans de basse, che e jerin une vore dûrs, no si rindevin a la novitât e par convinciju a doprâ lis patatis e je stade dure. Culì duncje il non patate al ven de bande di Vignesie.
In Cjargne no àn invezit fat masse fature a doprâ lis cartufulis, chest graziis ai contats che a vevin cu la Austrie par cui il non cartufule al ven di là. Mandi --Tocaibon 8 di Nov 2006 a lis 20:49 (UTC)