Discussion:Emilio Cravòs

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

Viôt la discussion su la citazion par talian in Discussion:Carlo_Favetti

Gjavât martar dal risuriment no PVN[modifiche il codiç]

Note par Judri: al è un pôc che tu scrivis su la Vichipedie e o pensavi che ti fos clâr che cheste tipologjie di adietîfs e larés evitade parcè che no jê neutrâl.

La robe mi somee evidente ma par spiegâ ancjemô miôr prove a pensâ in tropis situazions che cualchidun al podarès volê doprâ la peraule martar. Par esempli pense ai partigjans muarts combatent i naziscj (martats de lote al nazi-fassisim?), magari pense ai partigjans titins muarts, pense ai libics che si son batûts cuintri Graziani tai agns '30 e v.i., ducj câs che cualchidun al podarès volê clamâ martars.

Se tu às voie di vê cualchi esempli di cemût fâ un articul neutrâl se chestis tematichis provê a cjalâ su la Vichi taliane par esempli la vôs su i fradis Bandiera. --Tocaibon 18 di Otu 2006 a lis 20:26 (UTC)

Cuan'che si son sacrifiats par un ideal bon e di libertat a son ducj martars, partesans, patriots, cjarvonars. La stesse robe no podarès dile par fassiscj e comuniscj, ma cheste e je une mee opinion. Il to discors pol essi acetat, ma jo i considerarès dut cas martars i furlans che si son sacrifiats pal lor popul, come chei doi: Cravos e Maniacco che scomet che a Udin no ju cognossin nancje. Jud.