Discussion:Biografiis

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
De Vichipedie, la enciclopedie libare dute in marilenghe.

No no no vecjo, cjale che nome la metât dai patriots signats a forin iredentiscj (che al va scrit dut câs cuntune r e vonde). Patriots al è plui che coret. No stin a gambiâ i vocabui mentindi di scorets nome parceche no nus plâa o nus sa di retoric il tiermin "Patrie". Thanx. Judri

Sens di cheste pagjine[modifiche il codiç]

Par me che cavie e dome je une pagjine di servizi, comode par intant par podè zontâ dai nons ma che plui indenant e larâ gjavade parcè che la so funzion e varès di jessi fate des categoriis. No sai se la pensais come me. --Tocaibon 16 di Otu 2006 a lis 20:06 (UTC)

Max Fabiani[modifiche il codiç]

O ai viodût che cualchidun lu à gjavât. Volevi savê se o saveis se al jere furlan. --Tocaibon 16 di Otu 2006 a lis 20:06 (UTC)

Massimiliano Fabiani al ê furlan, che di zovin, jessint nassût a S.t Denêl dal Cjars al fevelave sloven e todesc... ma al cognosseve furlan e talian come marilenghis. Al à vivût masse timp a Gurize! Si sintive gurizan, duncje furlan. Gjavìno ancje il Pasulin dato che so pari al jere romagnûl? Jud. PS lu torni subit a meti.

Come che o vevi za dite cuant che si gjave alc al è miôr meti simpri dôs riis di spiegazion, juste par capî. --Tocaibon 18 di Otu 2006 a lis 19:33 (UTC)

Gjavât adjietîf martar[modifiche il codiç]

L'adietîf martar nol va ben parcè che nol manten il PVN. O fâs un coment personâl disint che al è ancje inutil parcè che se un al va a leisi lis biografiis si fâs une buine idee dai personaçs e di ce che a àn fat. --Tocaibon 16 di Otu 2006 a lis 20:21 (UTC)

Tornât a meti Fabiani e gjavât il scoret agjetîf "talians" a "patriots"=[modifiche il codiç]

l'emprim gambiament lu displeât parsore, il secont al ê scoret. Ce centrial dî 'patriots talians'? Forino furlans ducj chei lì? Sì ah. I scritôrs no jerino citadins talians? I lenghiscj? Dai mo! Su "martar": neutralissim e acetât dal mont politic e storic. Dut câs sì, al ê dibant, al va scrit te biografie. Jud.

Bah!? A mi patriots talians no mi somee tant brut. Intant no jerin ducj citadins talians secont o intindevi nome clarî che a jerin patriots de Italie e no di altri. (Par disi magari un Antonio Bidernuccio al podarês jessi un patriot venezian ancje se a mi come definizion no mi cunvinç). Dut câs nol impuarte tant parcè che cheste e je une liste di servizi ma che no varà ni e à dentri ducj i nons di personaçs furlans, se si viôt la categorie biografiis si cjate tancj altris di lôr. --Tocaibon 18 di Otu 2006 a lis 19:53 (UTC)
Il probleme al è che a GO no jere distinzion jenfri patriotisim furlan e talian. Anzi, si nomenave plui dispès il Friul che no l'Italie. Judri

Capello al è bisiac...[modifiche il codiç]

Par me cont, Fabio Capello al va gjavât da liste, parcè che al è di Pieris, e duncje bisiac. Si pues gambialu cun Luigino Delneri, che al è Furlan di Aquilee. --Wikimc 18 di Jug 2008 a lis 13:35 (UTC)

Sì a sarà di comedâ ancje chest--Klenje 22 di Jug 2008 a lis 16:32 (UTC)

Capello al reste là ch'al è parcè che i bisiacs a son furlans. Alpin furlan

Ai zontât la pagjine su Mons. Luigi Faidutti. Secont me, si pues discuti se al è un patriot pe Austrie o par il Friûl. O ducj e doi, disarês... Mandi a ducj, --Wikimc 18 di Jug 2008 a lis 14:17 (UTC)

Distinzion che no mi plâs, chê pagjine ca e je fate a vonde mâl, prime o dopo sarà di tornâ a fâ. Po al sarès di sposta dut par esmepli su Biografiis di furlans o alc dal gjenar, chest titul al è masse gjeneric--Klenje 22 di Jug 2008 a lis 16:32 (UTC)
Mmm, devi dî che soi d'acuart cun te... Fin che al è pussibil, cirìn di lassâ la vichipedie ai furlans, cence tirâ in bal nazionalisims varîs. Pensi che "Biografiis di furlans" al sei vonde politically correct e no scontente nissun. Ah, grazie mil par lis zontis su le pagine dal Faidut, no soi trop pratic ancjemò. Mandi, --Wikimc 27 di Jug 2008 a lis 20:06 (UTC)
Esat, propit cussì, o vin di cirî il plui pussibil la neutralitât, ancje se oviamentri al 100% al è impussibil. grazie a ti pe traduzion, al inizi al è normâl no jessi pratics ;-) Mandi--Klenje 27 di Jug 2008 a lis 22:01 (UTC)

Inzornament[modifiche il codiç]

Mandi! O ai zontât alc di gnûf e cirût di meti alc a puest (disordins alfabetics, mancjancis varis, zontate qualchi gnove categorie). Par esempli: gnovis categoris: Architets, Sienziâts, Musiciscj Gnovis vôs: Raimondo D'Aronco, Marcello D'Olivo, Giuseppe Battiston, Claudio Moretti, Davide Toffolo, DLK Posse, Fabian Riz, Silvia Michelotti, Pantan, R.Esistence in Dub, Glauco Venier, Pierluigi Cappello, Pre Checo Placerean, Paolo Flores D'Arcais, Carlo Rubbia, Luigi De Agostini, Daniele Molmenti e atris.